AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glemte pilla mi i dag. Kan jeg få symptomer av det? Ved ADHD er det viktig å ta pilla si hver dag for å ikke få symptomer. Er det sånn med AP også? Anonymkode: 30305...981 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Glemte pilla mi i dag. Kan jeg få symptomer av det? Ved ADHD er det viktig å ta pilla si hver dag for å ikke få symptomer. Er det sånn med AP også? Anonymkode: 30305...981 Har gått fint når jeg har glemt det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Har gått fint når jeg har glemt det. Ok. Har bare kjent at jeg har fått mer angst. Anonymkode: 30305...981 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Glemte pilla mi i dag. Kan jeg få symptomer av det? Ved ADHD er det viktig å ta pilla si hver dag for å ikke få symptomer. Er det sånn med AP også? Anonymkode: 30305...981 Det går fint, det er gjerne lengre halveringstid, sjekk felleskatalogen for nøyaktighet Anonymkode: e0642...227 0 Siter
nachnoo Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Hvis det er mulig, tar du halv dose i kveld og fortsetter med vanlig dose i morgen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.