stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva er vitsen med å ta medisiner når de ikke virker som de skal og når folk ikke blir friske? Stadig blir innlagt for å bli bedre men blir jo ikke bedre? Det er bare påan igjen hver gang, andre må vel leve med det og da? Symptomer og sykdom livet ut? 0 Siter
emilie321 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (9 minutter siden): Hva er vitsen med å ta medisiner når de ikke virker som de skal og når folk ikke blir friske? Stadig blir innlagt for å bli bedre men blir jo ikke bedre? Det er bare påan igjen hver gang, andre må vel leve med det og da? Symptomer og sykdom livet ut? Jeg tar medisiner og blir ikke helt frisk, men uten, så blir jeg skikkelig dårlig. Derfor tar jeg medisiner og tror ikke det er så ulikt for andre heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg tar medisiner for stabilisering av sykdommen og for å forhindre dypere og mer alvorligere sykdomsutbrudd. Anonymkode: 5f548...890 0 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Medisiner gjør ikke alltid folk friske, men det kan mange ganger gjøre folk bedre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden emilie321 skrev (2 minutter siden): Jeg tar medisiner og blir ikke helt frisk, men uten, så blir jeg skikkelig dårlig. Derfor tar jeg medisiner og tror ikke det er så ulikt for andre heller. Ja det er vel forskjell på fysiske og psykiske sykdommer, man holder seg mer frisk med medisiner mot fysiske ting. Selv om blodsukker kan være vanskelig å kontrollere uansett, men forstår virkelig ikke poenget med innleggelser. De er jo like dårlig der som de er hjemme men mulig det er noe med å bli ivaretatt og få maten servert, vi har jo alle ulike behov. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tar medisiner for stabilisering av sykdommen og for å forhindre dypere og mer alvorligere sykdomsutbrudd. Anonymkode: 5f548...890 Ok men du får sykdomsutbrudd på medisiner? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (1 minutt siden): Medisiner gjør ikke alltid folk friske, men det kan mange ganger gjøre folk bedre. Bedre og bedre fru Blom, syns de sliter noe veldig og det gjør jeg selv og. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ok men du får sykdomsutbrudd på medisiner? Jeg har bipolar depresjon som jeg ikke blir helt kvitt. Men som svar på spørsmål så har jeg tidligere blitt kraftig medisinert uten at det har hjulpet nevneverdig. Anonymkode: 5f548...890 0 Siter
Vhanja Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden stjernestøv skrev (3 minutter siden): Bedre og bedre fru Blom, syns de sliter noe veldig og det gjør jeg selv og. Bedre er fortsatt bedre, selv om man sliter. Man hadde ofte slitt mer uten medisiner, det har du jo erfart selv mange ganger. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 55 minutter siden Forfatter Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har bipolar depresjon som jeg ikke blir helt kvitt. Men som svar på spørsmål så har jeg tidligere blitt kraftig medisinert uten at det har hjulpet nevneverdig. Anonymkode: 5f548...890 Ja det er det jeg mener, hva er vitsen da? Bare for å få bivirkninger? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 53 minutter siden Forfatter Skrevet 53 minutter siden Vhanja skrev (2 minutter siden): Bedre er fortsatt bedre, selv om man sliter. Man hadde ofte slitt mer uten medisiner, det har du jo erfart selv mange ganger. Forstår bare ikke hvorfor de ikke har medisiner som virker men det taper vel alle i industrien på. 0 Siter
Vhanja Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden stjernestøv skrev (5 minutter siden): Forstår bare ikke hvorfor de ikke har medisiner som virker men det taper vel alle i industrien på. Fordi medisiner ikke er magi. Vi har ikke alle svarene enda. I tillegg er det ofte mer enn medisiner som trengs for å bli bedre. Ting som å aktivisere seg selv, spise sunt, trene/være i bevegelse, være sosial osv er også viktig for at man skal ha det bedre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 42 minutter siden Forfatter Skrevet 42 minutter siden Vhanja skrev (1 minutt siden): Fordi medisiner ikke er magi. Vi har ikke alle svarene enda. I tillegg er det ofte mer enn medisiner som trengs for å bli bedre. Ting som å aktivisere seg selv, spise sunt, trene/være i bevegelse, være sosial osv er også viktig for at man skal ha det bedre. Nei det er nok ikke magi. Mine to venner er aktive og sosiale men røyker og er overvektige, sånn som de er sosiale og styrer på skulle man tro de var friske av og til. Men de blir alltid dårlig igjen og innlagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.