Gå til innhold

+19,4C


Vincent

Anbefalte innlegg

Pluss 19,4 grader - sol og blåhimmel gir inspirasjon.

Såvidt inspirasjon at jeg har foretatt en rekordtidlig beplanting av balkongkassene.

I år med hvite Margeritter.

Kanskje jeg i de finner inspirasjon til en aldri så liten Margarita i kveld...

...og snart stor kastansjene i full blomst...

Kan man bedre ha det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I hovedstaden? Åååh...send noen varmegrader oppover til Tronndheim også, da! Her er det bare regnvær og leirras og sånn...ser det der leirraset fra stuevinduet mitt der jeg for øyeblikket holder hus :-o

*Lengter etter sol og sommer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite margaritar?

Du, ærlig talt, dette er tiden for øl, ikke for kjerringdrinker!:)

*Håper på nydelig vær til lørdag, da skal isåfall lektern'n inntas, med uante menger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nådde det 20,2 varme grader i dag, gitt! Helt utrolig deilig!!

Jeg har også planer om å starte beplantningen denne uka, det passer utmerket til neste helgs konfirmasjon. Forhåpentligvis blir det bra vær da også, det pleier jo å være det, sånn i begynnelsen av mai. :o))

Plena er grønn og trærne står med nydelige grønne "museører", på kjøkkenbordet står en liten bukett med både hvitveis og blåveis, plukket av små svette hender, på vei hjem fra skolen.

Endelig er dvalen over, og en kan stikke den forfrosne snuten ut av hiet. Livet kan vel knapt bli stort bedre enn den er på en vårdag med årets første smak av sommer?

Vi har den siste tiden hatt besøk av humler på størrelse med Herculesfly, et sikkert sommertegn det også.

Kos deg, Vincent, det gjør i hvertfall jeg. Og for en gang skyld er jeg overlykkelig over å ikke bo i Trøndelag lenger! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...