Gå til innhold

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Er det bare åtte episoder av LIS? Kommer det flere? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle episodene er ute. Sesong 2 kommer til høsten!

Anonymkode: 1c982...b4a

påskelilje
Skrevet

Veldig bra serie! Jeg slukte den! Er imponert over alle de vanskelige avgjørelsene og avveiingene som må tas hver dag av leger og sykepleiere på sykehus ❤️

Skrevet

Helt enig at dette var en veldig bra serie, gleder meg til ny sesong 😊

stjernestøv
Skrevet

Ja det var en veldig bra serie :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også meget imponert over alt ansvaret helsepersonellet står i hver eneste dag. Håper de har god kollegastøtte og veiledning.

Anonymkode: b74ca...d9f

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt litt på det er det sånn det er? Lite tid til selve personen og samlebånd for å få folk ut. 

Anonymkode: d42bb...17c

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg gjør en tabbe på jobb, sender jeg en tanke til legene, og er glad for at min tabbe tross alt ikke koster liv og helse. Takknemlig for det. 

Anonymkode: d5902...898

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når jeg gjør en tabbe på jobb, sender jeg en tanke til legene, og er glad for at min tabbe tross alt ikke koster liv og helse. Takknemlig for det. 

Anonymkode: d5902...898

Akkurat det vi pleier å si på jobben også! "Det står heldigvis ikke om liv og død, det er bare noen som må vente en en dag ekstra på boka si!" :D 

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (15 minutter siden):

Akkurat det vi pleier å si på jobben også! "Det står heldigvis ikke om liv og død, det er bare noen som må vente en en dag ekstra på boka si!" :D 

Det er jeg som måtte vente på boka mi om selvhjelp, så kan ha skadet meg om det tar 1 dag ekstra 😅

Anonymkode: 2d268...489

Lillemus
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er jeg som måtte vente på boka mi om selvhjelp, så kan ha skadet meg om det tar 1 dag ekstra 😅

Anonymkode: 2d268...489

Da håper jeg du hadde kontaktet fastlegen eller behandler før du hadde stolt på at bibliotekboka hadde kommet frem før det tippet over helt. ;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.5.2026 den 17.59):

Har tenkt litt på det er det sånn det er? Lite tid til selve personen og samlebånd for å få folk ut. 

Er det ingen som har tenkt på dette? 

AnonymBruker
Skrevet

Har en episode da jeg var innlagt. Ble kastet på gangen i en seng. Ikke veldig kjekt å ligge der. Det er fulle rom og de har vel egentlig ikke tid til pasientene sine. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det ingen som har tenkt på dette? 

Er vel mer at du slår inn åpne dører. Ser du i det hele tatt på nyheter? Leser du aviser? Dette er en debatt som har vart i over 20 år og som stadig er like aktuell.

Anonymkode: 0c5ea...104

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2026 den 5.37):

Er vel mer at du slår inn åpne dører. Ser du i det hele tatt på nyheter? Leser du aviser? Dette er en debatt som har vart i over 20 år og som stadig er like aktuell.

Anonymkode: 0c5ea...104

Jo, leser litt nyheter og ser litt. Hva da? 
Reagerte bare på at det ikke ble nevnt. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...