AnonymBruker Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Jeg har en helt grusom angst og depresjon og lurer på om vanlige Quetiapin tabletter kan fungere å ta flere ganger i døgnet istedenfor depottabletter? Jeg har ikke erfaring med noen av de , men har fått beskjed om at det er vanskelig å få tak i depottablettene. Jeg holder nesten ikke ut dagene.... Anonymkode: 44938...a7d 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Da jeg gikk på de vanlige tok jeg to ganger om dagen. Ble trøtt i begynnelsen. Syntes det virket bra på angst. Dvs på små doser. På veldig høye doser fikk jeg mer angst. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Worrisome_plenty skrev (39 minutter siden): Da jeg gikk på de vanlige tok jeg to ganger om dagen. Ble trøtt i begynnelsen. Syntes det virket bra på angst. Dvs på små doser. På veldig høye doser fikk jeg mer angst. Takk for svar 🙂 Hva var lav dose? Anonymkode: 44938...a7d 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar 🙂 Hva var lav dose? Anonymkode: 44938...a7d Minste tablett 25 mg i begynnelsen og så litt opp. Jeg gikk på 1000 mg på det meste, da var det ikke angst dempende lengre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.