psykedeliker Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Kayia skrev (50 minutter siden): Hvem har definert hva "ekte" og "følt problem" er her, du? Hvorvidt et problem er ekte eller følt vil kunne avdekkes ved å undersøke de faktiske forhold. Men da må man først legge bort forestillingen om at virkeligheten skapes gjennom vår subjektive opplevelse av den, og deretter skaffe seg de verktøyene og metodene som trengs for å undersøke fakta i hvert enkelt tilfelle. Det første er et enkelt verdivalg. Det andre kan være en tid- og ressurskrevende prosess. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai På grunn av egoistiske hensynsløse menn. Tenker de kvinnene som har sunne gode menn i sine liv har minst problemer. Seksuell misbruk og voldtekt er egoistisk og hensynsløst. Psykisk og fysisk vold er egoistisk og hensynsløst. En del kvinner med traumer, levd med dårlige farsfigurer og partnere. Sier ikke at ikke kvinner også skaper traumer hos andre kvinner. Men tror det kan være en bidragsyter til statistikken. Anonymkode: 0319b...fd6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Fordi de har hovedbelasting hus og hjem Anonymkode: 6fbdb...f05 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai 3 hours ago, AnonymBruker said: Fordi de har hovedbelasting hus og hjem Anonymkode: 6fbdb...f05 Hvorfor har de det? Anonymkode: 1935b...c59 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tenker de kvinnene som har sunne gode menn i sine liv har minst problemer. Hvorfor velger ikke alle kvinner som faktisk har mulighet til det å ha sunne gode menn i sine liv? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai psykedeliker skrev (4 timer siden): Hvorfor velger ikke alle kvinner som faktisk har mulighet til det å ha sunne gode menn i sine liv? Set er ikke alle som har mulighet dessverre. Et bedre spørsmål kanskje, hvorfor velger kvinner å ha mann selv om han skulle være usunn for henne? Svaret ligger sikkert innafor frykt for å være alene og mange kvinner ikke trives alene. Kvinner måler seg med andre kvinner. Har de ikke mann vil de føle seg underdanige. For en eller annen merkelig grunn er det å ha en mann en stolthetsgreie. Anonymkode: 0319b...fd6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fordi de har hovedbelasting hus og hjem Anonymkode: 6fbdb...f05 Og det har de på grunn av egoistiske menn. Anonymkode: 0319b...fd6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai 19 minutes ago, AnonymBruker said: Set er ikke alle som har mulighet dessverre. Et bedre spørsmål kanskje, hvorfor velger kvinner å ha mann selv om han skulle være usunn for henne? Svaret ligger sikkert innafor frykt for å være alene og mange kvinner ikke trives alene. Kvinner måler seg med andre kvinner. Har de ikke mann vil de føle seg underdanige. For en eller annen merkelig grunn er det å ha en mann en stolthetsgreie. Anonymkode: 0319b...fd6 De får bare velge seg andre typer menn, ikke dovne slasker. Anonymkode: 1935b...c59 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De får bare velge seg andre typer menn, ikke dovne slasker. Anonymkode: 1935b...c59 Finnes ikke forholdsvis mange nok bra menn i forhold til kvinner. Anonymkode: 0319b...fd6 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Og det har de på grunn av egoistiske menn. Nei, det har de fordi de velger det selv. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Finnes ikke forholdsvis mange nok bra menn i forhold til kvinner. Hvordan vet du det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai psykedeliker skrev (12 minutter siden): Nei, det har de fordi de velger det selv. Det var ikke så lett før i tiden da mannen var forsørgeren. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai stjernestøv skrev (Akkurat nå): Det var ikke så lett før i tiden da mannen var forsørgeren. Det var en helt annen generasjon med helt andre problemstillinger. Det er ikke slik idag. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai psykedeliker skrev (1 minutt siden): Det var en helt annen generasjon med helt andre problemstillinger. Det er ikke slik idag. Nei det har du rett i. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai psykedeliker skrev (27 minutter siden): Hvordan vet du det? Ca 50 -50 deling av menn og kvinner. Menn har flest psykopater, voldelige og egosentriske individer av kjønnene. Det er jo kjent. Mest menn i fengsler etc. Flest mannlige seriemordere. Har sikkert noe med testosteron å gjøre. Kanskje vi bør regulere menns testosteron nivåer? Altså dette er jo bare fakta. Anonymkode: 0319b...fd6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai 39 minutes ago, AnonymBruker said: Finnes ikke forholdsvis mange nok bra menn i forhold til kvinner. Anonymkode: 0319b...fd6 Dummeste jeg har hørt. Anonymkode: 1935b...c59 0 Siter
laban Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Et bedre spørsmål kanskje, hvorfor velger kvinner å ha mann selv om han skulle være usunn for henne? Svaret ligger sikkert innafor frykt for å være alene og mange kvinner ikke trives alene. Kvinner måler seg med andre kvinner. Har de ikke mann vil de føle seg underdanige. For en eller annen merkelig grunn er det å ha en mann en stolthetsgreie. For å balansere de følegreiene litt: Mange kvinner ønsker seg barn og en bedre økonomi enn de vil få hvis de lever alene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Dummeste jeg har hørt. Anonymkode: 1935b...c59 Er dessverre fakta. Tabulagt fakta, men fakta uansett. Anonymkode: 0319b...fd6 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså dette er jo bare fakta. Det er selektivt utvalgte fakta, tatt helt ut av sin kontekst. 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ca 50 -50 deling av menn og kvinner. Menn har flest psykopater, voldelige og egosentriske individer av kjønnene. Det er jo kjent. Mest menn i fengsler etc. Flest mannlige seriemordere. Anonymkode: 0319b...fd6 Og hvorfor er det slik? Forskning og diagnostiske kriterier og skjemaer er laget primært på menn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.