AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg fikk opp melding om systemoppdatering på mobilen. Jeg godtok, og nå står den og "surrer og går" i bakgrunnen. Det står "Bakgrunnsinstallasjon" når jeg drar med rullegardina, og hvor mange prosent den har lastet ned. Men nå er jeg blitt så redd for om det er noen "utenforstående" som prøver å ta kontroll over telefonen ved å installere skadevare på den i stedet. Hvordan kan jeg vite forskjellen? Anonymkode: da3b4...19a 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg fikk opp melding om systemoppdatering på mobilen. Jeg godtok, og nå står den og "surrer og går" i bakgrunnen. Det står "Bakgrunnsinstallasjon" når jeg drar med rullegardina, og hvor mange prosent den har lastet ned. Men nå er jeg blitt så redd for om det er noen "utenforstående" som prøver å ta kontroll over telefonen ved å installere skadevare på den i stedet. Hvordan kan jeg vite forskjellen? Anonymkode: da3b4...19a Prøv og gjør det på nytt igjen, kan ha hengt seg litt opp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Alt er ferdig nå, og det ser ut til å bare være en vanlig oppdatering. Anonymkode: da3b4...19a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg fikk opp melding om systemoppdatering på mobilen. Jeg godtok, og nå står den og "surrer og går" i bakgrunnen. Det står "Bakgrunnsinstallasjon" når jeg drar med rullegardina, og hvor mange prosent den har lastet ned. Men nå er jeg blitt så redd for om det er noen "utenforstående" som prøver å ta kontroll over telefonen ved å installere skadevare på den i stedet. Hvordan kan jeg vite forskjellen? Anonymkode: da3b4...19a Du ser jo om det erfra mobilen og dens operatør eller om det er utenfra. Det står der. Anonymkode: 1bf6b...492 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.