Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det så mye teknisk tull her... Jeg har forsøkt å svare deg to ganger, men det ble visst bare surr.

Her er det jeg skrev:

Hei igjen!

Wow - en hjort gjennom frontruten? Jammen godt du ikke ble skadet! Hvor i all verden er det du bor da, med lavtflygende hjort i nabolaget??

Det var modig å gå på SMI synes jeg. Klart det gjør vondt å bli konfrontert med ting som du kjenner deg så inderlig godt igjen i. Samtidig er det sikkert godt å høre at du ikke er helt alene i hele verden med å ha disse tankene og følelsene som du beskriver. Det er folk der ute som vet hva dette handler om! Og det må jo føles litt godt å vite?

Stå på Rose, du er flink!

Klem fra Grete :-)

- DIXI

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50046-til-rose23/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei hei!

Har sagt opp telefon ambonemanget mitt, så nå er det begrenset med tilgangen på internett. Har ei regning på 3000 som jeg sliter med å få betalt...

På Sunnmøre kryr det med hjort, altfor mange. Så er det noen med jeger setvikat så er det bare til å reise hit : )

Hade så lenge alle sammen!!!

Håper dere har det bra, for det har ihvertfall jeg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/50046-til-rose23/#findComment-204384
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...