AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden En kvinnelig kollega har fått nye og større bryst/pupper. Det er absolutt ikke til å unngå å legge merke til det. Hvordan forholder man seg? Gratulerer? Gir kompliment? Late som ingenting? Eller? Anonymkode: 226c9...217 0 Siter
Lillemus Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En kvinnelig kollega har fått nye og større bryst/pupper. Det er absolutt ikke til å unngå å legge merke til det. Hvordan forholder man seg? Gratulerer? Gir kompliment? Late som ingenting? Eller? Anonymkode: 226c9...217 Man later som ingenting, det er ikke noe du har noe med. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden Lillemus skrev (Akkurat nå): Man later som ingenting, det er ikke noe du har noe med. Ok. Jeg har jo ikke noe med om noen har runddag, gifter seg eller har fått ny bunad heller. Anonymkode: 226c9...217 0 Siter
Lillemus Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok. Jeg har jo ikke noe med om noen har runddag, gifter seg eller har fått ny bunad heller. Anonymkode: 226c9...217 Det blir noe helt annet enn å kommentere noens kropp og det skjønner du godt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden Skrevet 48 minutter siden Lillemus skrev (3 minutter siden): Det blir noe helt annet enn å kommentere noens kropp og det skjønner du godt. Hva hvis jeg vet at en venn sliter med overvekt og klarer å få til en varig vekltnedgang? Anonymkode: 226c9...217 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden Drit i å kommenter på andres kropper. Anonymkode: 50e33...8fc 0 Siter
Lillemus Skrevet 45 minutter siden Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva hvis jeg vet at en venn sliter med overvekt og klarer å få til en varig vekltnedgang? Anonymkode: 226c9...217 En nær venn er noe annet enn en kollega. Dette vet du utmerket godt. 0 Siter
laban Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden Når det gjelder kropp og utseende synes jeg man i utgangspunktet bør vente til vedkommende kommer inn på temaet selv. Det kan finnes unntak hvis det er noen man står nær og kjenner forhistorien til. Folk er så forskjellige, så selv kommentarer som er hyggelig og positivt ment, kan bli oppfattet feil og sårende. Så i de fleste tilfeller er det best å la være, inntil det eventuelt blir et samtaleemne slik at man får utdypet og nyansert litt. Raske bemerkninger i forbifarten kan føre til leie misforståelser. Selv er jeg såpass sløv mht. andres klesdrakt og utseende at det faller helt naturlig å overse det. Folk må skifte hårfarge fullstendig, bytte ut brillene med linser (eller omvendt) eller noe tilsvarende svært tydelig/synlig, hvis jeg skal legge merke til det... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.