AnonymBruker Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Jeg har en psykoselidelse hvor paranoia har vært en del av symptomene. De siste to dagene har jeg fått symptomer på paranoia igjen. Ingen psykose siden jeg jo har selvinnsikt. Men klart det er veldig ubehagelig, for jeg blir jo redd. Spørsmålet mitt er om jeg nå bør kontakte lege for evt justering av medisin, helst denne uka? Eller kan jeg bare vente og se an hvordan det utvikler seg? Takknemlig for råd. Anonymkode: 17466...d29 0 Siter
nachnoo Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har en psykoselidelse hvor paranoia har vært en del av symptomene. De siste to dagene har jeg fått symptomer på paranoia igjen. Ingen psykose siden jeg jo har selvinnsikt. Men klart det er veldig ubehagelig, for jeg blir jo redd. Spørsmålet mitt er om jeg nå bør kontakte lege for evt justering av medisin, helst denne uka? Eller kan jeg bare vente og se an hvordan det utvikler seg? Takknemlig for råd. Anonymkode: 17466...d29 Jeg synes du skal ta kontakt med lege i morgen. Jeg hadde en gang en pasient som ligner det du beskriver. Kunne ringe meg med følgende melding: "I dag på butikken følte jeg igjen at alle de andre snakket om meg. Bør jeg øke dosen?" Så økte hun dosen en tid, gikk så tilbake til opprinnelig dose, og så kunne det gå et år eller to til neste gang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai nachnoo skrev (11 minutter siden): Jeg synes du skal ta kontakt med lege i morgen. Jeg hadde en gang en pasient som ligner det du beskriver. Kunne ringe meg med følgende melding: "I dag på butikken følte jeg igjen at alle de andre snakket om meg. Bør jeg øke dosen?" Så økte hun dosen en tid, gikk så tilbake til opprinnelig dose, og så kunne det gå et år eller to til neste gang. Takk for svar Anonymkode: 17466...d29 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.