AnonymBruker Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai 1.) hva handler du der (eller hvis du skal ha en harryhandel i sverige uansett hvilket sted)? Jeg skal over og utenom kjøtt og pepsi max er hodet helt tomt, trenger ikke polvarer og røyker ikke så jeg tenker mer på hverdagslige ting. 2.) hvor spiser du hvis du trenger påfyll før hjemturen? Anonymkode: c7367...68f 0 Siter
emilie321 Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai (endret) AnonymBruker skrev (32 minutter siden): 1.) hva handler du der (eller hvis du skal ha en harryhandel i sverige uansett hvilket sted)? Jeg skal over og utenom kjøtt og pepsi max er hodet helt tomt, trenger ikke polvarer og røyker ikke så jeg tenker mer på hverdagslige ting. 2.) hvor spiser du hvis du trenger påfyll før hjemturen? Anonymkode: c7367...68f Jeg handler glutenfritt og apotekvarer (ikke reseptpliktige ting) En kjeks for barn som ikke finnes i norge. Innimellom alkoholfritt øl (de har mye bedre utvalg) Ellers så kjøper jeg godteri som de ikke har i norge, feks M&M og toblerone, eller ting som er på tilbud. Kjøper läkerol Lemon når den er på tilbud. Kjøper også caprisonne. Spiser på den kafeen som ligger rett ved siden av hamburger restauranten MAX. Der har de god mat til en grei pris Endret 7. mai av emilie321 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai emilie321 skrev (1 time siden): Jeg handler glutenfritt og apotekvarer (ikke reseptpliktige ting) En kjeks for barn som ikke finnes i norge. Innimellom alkoholfritt øl (de har mye bedre utvalg) Ellers så kjøper jeg godteri som de ikke har i norge, feks M&M og toblerone, eller ting som er på tilbud. Kjøper läkerol Lemon når den er på tilbud. Kjøper også caprisonne. Spiser på den kafeen som ligger rett ved siden av hamburger restauranten MAX. Der har de god mat til en grei pris Tusen takk for tips, jeg elsker toblerone men den er skitvanskelig å få tak i her! Visste ikke at de hadde den i sverige, nå ble jeg glad, skal hamstre Alkoholfritt øl går det endel av her på sommeren så det var også et nyttig tips. Supert, takk Anonymkode: c7367...68f 1 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Ost er billig og god. Kjøper svensk hushaldsost. Og bacon. 0 Siter
LGLG Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai En bitteliten avsporing: Toblerone er å få kjøpt hos Clas Ohlson, Rusta, Jula og Elkjøp 0 Siter
LGLG Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Jeg har pleid å kjøpe Parmaskinke og Serranoskinke i Sverige. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Dorthe skrev (46 minutter siden): Ost er billig og god. Kjøper svensk hushaldsost. Og bacon. takk, ost er en nødvendighet. og utvalget der synes jeg er veldig mye større og bedre enn i norge. LGLG skrev (9 minutter siden): En bitteliten avsporing: Toblerone er å få kjøpt hos Clas Ohlson, Rusta, Jula og Elkjøp oi! visste jeg ikke, tusen takk LGLG skrev (9 minutter siden): Jeg har pleid å kjøpe Parmaskinke og Serranoskinke i Sverige. Lurt, spesielt for sommersesongen for da går det en del av dette hos meg ! Anonymkode: c7367...68f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.