AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:17 Skrevet torsdag kl 12:17 Ingen av delene ble fasit. Anonymkode: 3969d...455 0 Siter
Grendel Skrevet torsdag kl 12:44 Skrevet torsdag kl 12:44 (endret) AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ingen av delene ble fasit. Anonymkode: 3969d...455 Noe av det verste valgflesket jeg har sett. Jeg tror ikke Støre var klar over at valgkamp-apparatet kjørte denne kampanjen før han ble konfrontert av Svenneby i Debatten. Han virket i alle fall helt tatt på senga. Sverige har 1.75% rente og ingen formuesskatt. Bare nevner det. Det er flere sider av den saken, og nettopp derfor er det useriøst å sette rente og formuesskatt direkte opp mot hverandre. Endret torsdag kl 12:45 av Grendel 2 Siter
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 12:53 Skrevet torsdag kl 12:53 Grendel skrev (1 minutt siden): Noe av det verste valgflesket jeg har sett. Jeg tror ikke Støre var klar over at valgkamp-apparatet kjørte denne kampanjen før han ble konfrontert av Svenneby i Debatten. Han virket i alle fall helt tatt på senga. Sverige har 1.75% rente og ingen formuesskatt. Bare nevner det. Det er flere sider av den saken, og nettopp derfor er det useriøst å sette rente og formuesskatt direkte opp mot hverandre. Svenskene har også satt ned matmomsen fra 12 til 6%. Støre og Stoltenberg tviholder på 15%. Siste stortingsvalg vil gå inn i historiebøkene som tidenes mest suksessrike valgbløff. På noen måneder klarte Ap å snu et garantert tap ved å bruke alt de hadde av manipulasjon og bløff gjennom aviser og tv, for å karre til seg makt over befolkningen. Anonymkode: c8f3d...949 0 Siter
nachnoo Skrevet torsdag kl 14:27 Skrevet torsdag kl 14:27 Selv om det er uhyre upopulært: Det er en sammenheng mellom lønnsoppgjørets størrelse, inflasjon og rente. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.