stjernestøv Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Sakura skrev (1 time siden): Må dere lade mobilen ofte? Ofte to ganger om dagen men bytter ikke, er fornøyd med den ellers. 0 Siter
emilie321 Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Min gamle telefon måtte jeg lade 2 ganger om dagen, men så byttet jeg i januar og nå lader jeg bare 1 gang i døgnet. Begge var samme merke, den nye var bare en nyere modell 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Ja, flere ganger for dagen. Gammel og slitt modell. Anonymkode: 08654...a09 0 Siter
Glitter Skrevet 25 minutter siden Skrevet 25 minutter siden Som oftest bare en gang om dagen, men av og til hvis jeg strømmer mye så må jeg lade den en gang til. Har vel hatt telefonen i 2,5 år. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden Jeg lader en gang i døgnet, noen ganger går det 36 timer også. Relativt ny mobil. Men bruker den mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.