AnonymBruker Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai Erfaringer med den? Jeg synes den tar lenger tid før effekten innsetter enn for originale Imovane, Zopiclon Actavis og kanskje de Zopitin. I tillegg hadde jeg med de andre ofte nok med en hslvvtablett. Med Grindeks må jeg oftest ha en hel. Med en hel tablett får jeg like god effekt som en hel av de andre når den først kommer. Jeg er vandt til ulike generika for flere andre medisiner uten at jeg har merket forskjell. Anonymkode: a27f7...e7b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (21 timer siden): Erfaringer med den? Jeg synes den tar lenger tid før effekten innsetter enn for originale Imovane, Zopiclon Actavis og kanskje de Zopitin. I tillegg hadde jeg med de andre ofte nok med en hslvvtablett. Med Grindeks må jeg oftest ha en hel. Med en hel tablett får jeg like god effekt som en hel av de andre når den først kommer. Jeg er vandt til ulike generika for flere andre medisiner uten at jeg har merket forskjell. Anonymkode: a27f7...e7b Kan være ulik drasjering. Anonymkode: 235d2...478 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.