Grendel Skrevet 7. mai Skrevet 7. mai AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvor realistisk er den? Anonymkode: 8def5...aef Det sies at det er ganske realistisk. Andre i tråden har svart på det Det er nok ikke så travelt hele tiden. Jeg husker noe hørte fra en bekjent som jobber på akuttmottaket. Hn tok seg i at de ble glade for at det skjedde noe når det var en stille dag. Det er på en måte forståelig, men litt morbid. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Jeg synes den er svært realistisk. Det er ofte mye stress, og man rekker ikke over alt. Mye dårlig samvittighet for å ikke strekke til. Er likevel givende yrker, gjelder både leger og sykepleiere Anonymkode: 7e406...73b 0 Siter
Ekstra Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Det har allerede vært diskutert rundt denne serien i tidligere tråd her på forumet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Oppfattet at det om står før gjaldt mer spesielt holdninger til en bestemt diagnose. Anonymkode: 8def5...aef 0 Siter
påskelilje Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Henrik Rafaelsen, han som spilte Bjørn Ivar i "LIS", så jeg på teater i går. Og jeg tok meg i det flere ganger å tenke "Men du du døde jo av hjerteinfarkt nettopp" 😅😅😅 2 Siter
Babette Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai påskelilje skrev (3 minutter siden): Henrik Rafaelsen, han som spilte Bjørn Ivar i "LIS", så jeg på teater i går. Og jeg tok meg i det flere ganger å tenke "Men du du døde jo av hjerteinfarkt nettopp" 😅😅😅 Haha, ja ikke sant? Jeg ser også av kommentarer på facebook at mange ikke klarer å skille mellom dokumentar og drama. For eksempel: "Så godt å se at det finnes hjertevarme hos helsepersonell." Noen er også sinte på vegne av ansatte "på gulvet" som ikke blir lyttet til. Rare greier det der. Litt på samme måten når ukeblader deler link til historier "fra virkeligheten" på facebook. Da kommenterer folk direkte til hovedpersonen i historien, som om de leser dette. I mange tilfeller er det ikke en gang virkelige historier, og mange kjøpes inn fra utlandet. 3 Siter
påskelilje Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Babette skrev (5 minutter siden): Haha, ja ikke sant? Jeg ser også av kommentarer på facebook at mange ikke klarer å skille mellom dokumentar og drama. For eksempel: "Så godt å se at det finnes hjertevarme hos helsepersonell." Noen er også sinte på vegne av ansatte "på gulvet" som ikke blir lyttet til. Rare greier det der. Litt på samme måten når ukeblader deler link til historier "fra virkeligheten" på facebook. Da kommenterer folk direkte til hovedpersonen i historien, som om de leser dette. I mange tilfeller er det ikke en gang virkelige historier, og mange kjøpes inn fra utlandet. Ja, jeg ser stadig vekk oppkonstruerte historier på fb, med mange "emptatiske" kommentarer under. Men ofte lever en seg jo skikkelig inn i handlingen da, jeg kan også bli revet med 😅 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.