Gå til innhold

Ang. "Første gangen", spes.til gutter


Gjest Kiddneybean

Anbefalte innlegg

Gjest Kiddneybean

Jeg prøver igjen, sist gang jeg la inn denne beskjeden ble det bare tullesvar...

Jeg lurer på noe. Min nåværende kjære var jomfru, helt til jeg kom. Jeg var da hans første... Han er yngre enn meg, jeg hans første kjæreste. Vi har vært sammen en stund, og har det fint sammen.

Det jeg lurer på er, hvordan er gutter og deres syn på "sin første"? Husker de det godt? Husker de personen? Var det hyggelig...osv....

For jeg husker min første gang som det skulle vært i går (noen år siden..) og er glad for at det var den med den det var med osv. (Min nåværende er ikke min første)

Mvh Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...