Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om mødre som ammer barna til venninner? leste om ei dame som ammet sitt barn fram til barnet var over 6 år. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sakura skrev (15 minutter siden):

Hva synes dere om mødre som ammer barna til venninner? leste om ei dame som ammet sitt barn fram til barnet var over 6 år. 

Å amme barn til venninner og å amme eget barn til skolealder er jo to helt ulike ting.

Å amme andres barn er jo fint når det trengs, men ville personlig følt det rart, enten det dreide seg om mitt barn eller venninnes. Ville selvfølgelig benyttet meg av muligheten om det passet i nødsfall.

Det finnes mange meninger om hvor lenge det er rett å amme barn, og finnes ikke rett eller galt. Sluttet selv å amme da barna var rundt ett års alder, det føltes da rett. Andre kan føle det annerledes. Må innrømme at jeg har reagert litt når jeg har hørt barn har sagt «vil ha pupp» og kravler oppunder genser til mor 🤭

Skrevet

Vet om en som sluttet med amming den dagen barnet stod til konfirmasjon. 

Anonymkode: ceec9...c7f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...