Gå til innhold

Stemmer vel ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Men noen mener det da at man kan kontrollere sine tanker til å bare tenke positivt for da får man det man tenker på, mine tanker er en katastrofe. Man skal jo kontrollere følelsene og, jeg har dem under kontroll til en viss grad men alt er bare en maske jeg bærer. 

Skrevet

Man er jo ikke i kontroll over de tankene som kommer i hodet der og da. Men, så lenge man ikke er psykotisk, så kan man over tid endre tankesettet.

Skrevet
Vhanja skrev (2 minutter siden):

Man er jo ikke i kontroll over de tankene som kommer i hodet der og da. Men, så lenge man ikke er psykotisk, så kan man over tid endre tankesettet.

Ja jeg klarte jo det en gang da jeg leste the secret men har ikke klart det igjen, vet ikke hvordan jeg skal klare det og tror ikke på alle visdomsord lenger heller. Det er så mye sprøyt som ikke hører hjemme i virkeligheten. 

Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Ja jeg klarte jo det en gang da jeg leste the secret men har ikke klart det igjen, vet ikke hvordan jeg skal klare det og tror ikke på alle visdomsord lenger heller. Det er så mye sprøyt som ikke hører hjemme i virkeligheten. 

Man kan jo velge hva man vil fokusere på. Vil man fokusere på det som er negativt eller det som er positivt i hverdagen? Det vil forme tankene over tid.

Skrevet
Vhanja skrev (6 minutter siden):

Man kan jo velge hva man vil fokusere på. Vil man fokusere på det som er negativt eller det som er positivt i hverdagen? Det vil forme tankene over tid.

Prøver jo å fokusere på det positive jeg da men enkelte folk tapper meg for energi og da blir det negativt. 

Skrevet

hadde alle kunnet kontrollere alle tanker i hodet er dte flere psykiske lidelser som ikke hadde finnes, da er dte jo bare å fylle hodet med positive tanker og så vips er man frisk.

Anonymkode: 0e64e...f13

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

hadde alle kunnet kontrollere alle tanker i hodet er dte flere psykiske lidelser som ikke hadde finnes, da er dte jo bare å fylle hodet med positive tanker og så vips er man frisk.

Anonymkode: 0e64e...f13

Ja det er sant men jeg klarte det altså en gang og var positiv og frisk i to år, kunne jeg bare få det til igjen men neida. Istedenfor er jeg helt koko og alt er bare surr. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...