AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Hvorfor må jeg møte opp personlig for å få nedtrappingsplsn? Hva er det legen dkal se på? Har dårlig med tid, og når jeg har tid er ikke favoritt aktiviteten å dra til legen. Skjønner ikke hvorfor man må møt opp på legekontoret. Anonymkode: 8c600...48e 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Hvorfor spør du ikke legekontoret direkte om dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai psykedeliker skrev (17 minutter siden): Hvorfor spør du ikke legekontoret direkte om dette? Fordi jeg ikke vil fremstå som kranglete og vanskelig. Da vil de ha mer grunn for å argumentere for medisinene også. Anonymkode: 8c600...48e 0 Siter
nachnoo Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Kanskje legen vil forklare deg hvorfor nedtrapping ikke er en god ide. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai nachnoo skrev (3 minutter siden): Kanskje legen vil forklare deg hvorfor nedtrapping ikke er en god ide. Det kan være men det er nytteløst bortkastet tid fra deres side. Anonymkode: 8c600...48e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai nachnoo skrev (25 minutter siden): Kanskje legen vil forklare deg hvorfor nedtrapping ikke er en god ide. Så det du sier er at legen egentlig kan det, men velger å først prøve å diskutere og prøve å overbevise meg? Anonymkode: 8c600...48e 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så det du sier er at legen egentlig kan det, men velger å først prøve å diskutere og prøve å overbevise meg? Anonymkode: 8c600...48e Ingen vet hva legen vil si og du bestemmer jo selv. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi jeg ikke vil fremstå som kranglete og vanskelig. Da vil de ha mer grunn for å argumentere for medisinene også. Hvem har lært deg dette våset? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor må jeg møte opp personlig for å få nedtrappingsplsn? Hva er det legen dkal se på? Har dårlig med tid, og når jeg har tid er ikke favoritt aktiviteten å dra til legen. Skjønner ikke hvorfor man må møt opp på legekontoret. Anonymkode: 8c600...48e Hvorfor er det problematisk for deg å møte opp personlig? Anonymkode: 091df...d5c 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai (endret) Er det for en alvorlig psykisk lidelse vil hen nok forsøke å få deg til å fortsette å ta det. Type AP/ Lithium. Endret 8. mai av Worrisome_plenty 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor er det problematisk for deg å møte opp personlig? Anonymkode: 091df...d5c Jeg har veldig dårlig med tid, og den lille tiden jeg har tilgjengelig har jeg lite lyst til bruke til å springe til legekontoret med ting som egentlig kan ordnes på e konsultasjon. Samtidig tar jeg jo tid fra andre pasienter som trenger legen. Ville ha trodd det var mest logisk tidsbruk for begge parter å få det gjort via kommunikasjon på nett. Anonymkode: 8c600...48e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Worrisome_plenty skrev (1 time siden): Er det for en alvorlig psykisk lidelse vil hen nok forsøke å få deg til å fortsette å ta det. Type AP/ Lithium. Har ikke d. Anonymkode: 8c600...48e 0 Siter
frosken Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvorfor må jeg møte opp personlig for å få nedtrappingsplsn? Hva er det legen dkal se på? Har dårlig med tid, og når jeg har tid er ikke favoritt aktiviteten å dra til legen. Skjønner ikke hvorfor man må møt opp på legekontoret. Anonymkode: 8c600...48e Siden du skriver dette på forum for psykiatri, så antar jeg at det er snakk om medisiner brukt for psykiske vansker? Du sier ikke hva slags medisiner du ønsker å trappe ned, men om det er et medikament legen mener du bør fortsette å ta, så skjønner jeg at han vil være sikker på at du har fått all relevant informasjon og at du har forstått informasjonen før han evt. lager plan for nedtrapping. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (15 timer siden): Samtidig tar jeg jo tid fra andre pasienter som trenger legen. Hvem har lært deg at det fungerer slik? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai psykedeliker skrev (5 timer siden): Hvem har lært deg at det fungerer slik? Noen leger Anonymkode: 8c600...48e 0 Siter
psykedeliker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Noen leger I så fall bør du klage til Statforvalteren. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Jepp, jeg burde ha den duden på snap. Hva heter han? Anonymkode: 8c600...48e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.