AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Altså reaksjonen er ofte litt sånn at de ser på meg og / eller hverandre litt forfjamset eller kleint. Blir litt ordløs. Det betyr ikke mye for meg, er bare sånn faktaopplysning jeg har kommet ut med et par ganger. Som å si noe om været. Ville forventet at de sa noe kjedelig tilbake om det, som når man snakker om været. Følte det bare var litt rart, er det en veldig rar ting å si til for eksempel en kollega som spør hva jeg skal i helgen? At jeg har 50 års dag i en monoton stemme? Er det noe man bare holde hemmelig ig for seg selv? Er det noe flaut over det? Anonymkode: 0fe83...6be 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Rart å si. Høres ut som du forventer stor gave. Anonymkode: 3626e...31f 0 Siter
Grendel Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden Det høres rart ut. Jeg tenker det er vanlig å gratulere. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Noen vil ha oppmerksomhet rundt det og andre ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Jeg tror du overtolker dette noe veldig. Anonymkode: 5c7ca...f45 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 minutter siden Skrevet 8 minutter siden tenker som den over her sier, jeg tror du overtolker noe ekstremt. Anonymkode: ee8f7...961 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.