AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Noen her som har fått lavt stoffskifte pga lithium? Hvor høy/lav var tsh og t4 før dere fikk behandling? Anonymkode: 5c230...265 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen her som har fått lavt stoffskifte pga lithium? Hvor høy/lav var tsh og t4 før dere fikk behandling? Anonymkode: 5c230...265 Kan kun svare på det ene spørsmålet ditt; ja, jeg fikk lavt stoffskifte pga Litium. Anonymkode: 319e6...c33 0 Siter
Sokk Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen her som har fått lavt stoffskifte pga lithium? Hvor høy/lav var tsh og t4 før dere fikk behandling? Anonymkode: 5c230...265 Jeg fikk subklinisk lavt stoffskifte (forhøyet TSH, t4 innenfor referanseområdet), men med symptomer (som fikk meg til å oppsøke lege). Fikk da lav dose Levaxin som gradvis har blitt justert opp og nå litt ned igjen. Så jeg fikk behandling veldig tidlig. Hva er din situasjon? Er du uenig med fastlegen? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Jeg har begge innenfor bare i ytre normalområdet. Symptomer er jo ikke lett å si hvor de kommer fra. Også andre prøver i grenseland. Fastlegen sier alt er fint ja. Jeg har ikke diskutert det. Noe kan jo selvfølgelig skyldes depresjon, men ikke alt. Anonymkode: 5c230...265 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.