AnonymBruker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai hva slags kilder bruker du Anonymkode: 28de6...dc2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai 53 minutes ago, AnonymBruker said: hva slags kilder bruker du Anonymkode: 28de6...dc2 https://www.war.gov/ufo/ Anonymkode: 4af59...2a2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Fotografier viser ikke alltid sannheten, og militær "kameraer" har veldig mye forskjellig teknologi som handler om å få best mulig info til piloten ikke å vise alt eksakt slik et fotografi uten manipulering vil. Dette er omtrent som å bruke et snapchat filter, på et fotografi, og kalle resultatet et fotografi, og fotografier kan ikke lyve, så derfor viser snapchat filteret sannheten. Det blir for dumt, for meg. Er nok mest en distraksjon fra andre ting en ikke vil at folket skal legge merke til Anonymkode: 5cab6...80e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): https://www.war.gov/ufo/ Anonymkode: 4af59...2a2 takk, hvor er bildet du referer til ? Anonymkode: 28de6...dc2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Ingenting forundrer meg lenger og mer vil nok komme frem. 0 Siter
At det var... Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai 21 minutes ago, stjernestøv said: Ingenting forundrer meg lenger og mer vil nok komme frem. Den har på seg sko og en søt liten bukse. Hehe. Nei, tror nok dette er fake. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai At det var... skrev (3 minutter siden): Den har på seg sko og en søt liten bukse. Hehe. Nei, tror nok dette er fake. Å har den det? La ikke jeg merke til, nei de små grå har ikke klær og har ikke noe kjønn. Tenkte dette var en annen sort. 0 Siter
Grendel Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Jeg finner bilder som er mindre "enhanced." I sort/hv. Kun useriøse kilder 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai Jeg ser en gang i blant på noen alien programmer på history channel og de folkene der er ikke gode i hodet. Ren svindel og har blomstrende teorier om anvient alien etc. Så en episode om vikingtiden og aliens. På kartet hadde de skrevet Norway på Sverige og motsatt. Det er svært liten sjanse atbdet har vært aliens på jorden. Da måtte i såfall aliensa ha en teknologi som ikke er mulig i forhold til fysikk. Anonymkode: 63e91...a15 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mai Skrevet 9. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg ser en gang i blant på noen alien programmer på history channel og de folkene der er ikke gode i hodet. Ren svindel og har blomstrende teorier om anvient alien etc. Så en episode om vikingtiden og aliens. På kartet hadde de skrevet Norway på Sverige og motsatt. Det er svært liten sjanse atbdet har vært aliens på jorden. Da måtte i såfall aliensa ha en teknologi som ikke er mulig i forhold til fysikk. Anonymkode: 63e91...a15 Det er mange seriøse som har hatt kontakt med aliens og blitt bortført, jeg har lest masse om det og sett dokumentarer om det. Men noen aliens er ikke fysiske og, da går det jo på energi arbeid med kroppene. Det har jeg vært borti. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.