Gå til innhold

Andre med utmattelse og psykisk lidelse som har vurdert å flytte i mindre bolig for å minimere arbeidsmengde/belatning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Feks gått fra enebolig til leilighet? Jeg har lite krefter og det blir til at mannen min må gjøre det meste. Dette gir meg veldig dårlig samvittighet. 

Anonymkode: db0f2...50c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg leier ut 4-romsen min og bruker leia på å leie en leilighet av mindre størrelse. works for me

AnonymBruker
Skrevet
Marye skrev (13 minutter siden):

jeg leier ut 4-romsen min og bruker leia på å leie en leilighet av mindre størrelse. works for me

Det høres ut som en bra plan. Er det utsikter til at du blir bedre?

stjernestøv
Skrevet

Vi har stort hus men mannen tar seg av det, får dårlig samvittighet og har lyst på en liten leilighet. Er bare det at det er jo så dyrt, på den andre siden så tok jeg meg av alt før for han var jo på jobb. Var skikkelig husmor jeg i perioder. 

Skrevet
stjernestøv skrev (24 minutter siden):

Vi har stort hus men mannen tar seg av det, får dårlig samvittighet og har lyst på en liten leilighet. Er bare det at det er jo så dyrt, på den andre siden så tok jeg meg av alt før for han var jo på jobb. Var skikkelig husmor jeg i perioder. 

Høres det ut på han som om han takler greit at det er han som gjør alt husarbeidet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres det ut på han som om han takler greit at det er han som gjør alt husarbeidet?

Ja han takler det greit, jeg tar meg av klær, bytting på senger og oppvaskmaskin da. Han vet jo hvordan jeg er, jeg har sagt vi kan få hjemmehjelp men han sier han klarer det jo. 

Skrevet

Jeg hadde lett gått fra enebolig til leilighet om det ikke var for mannens ønske om å bo her. Hadde ikke hatt sjans i å ha ansvar for den helt alene både med husarbeid og over 1 mål med hage.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Feks gått fra enebolig til leilighet? Jeg har lite krefter og det blir til at mannen min må gjøre det meste. Dette gir meg veldig dårlig samvittighet. 

Hva vil mannen din da?

Anonymkode: 1bba7...ae3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...