Sakura Skrevet lørdag kl 15:12 Skrevet lørdag kl 15:12 Hantavirus er en type virus som hovedsakelig spres gjennom kontakt med avføring, urin eller spytt fra infiserte gnagere. Hvordan kan dette ha kommet ombord på cruiseskip? rotter eller mus har kommet ombord? eller mennesker har kommet ombord med smitten i kroppen? 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet lørdag kl 16:54 Skrevet lørdag kl 16:54 Den ledende teorien er at de som ble syke først hadde vært på fugletitting på en søppelfylling i Argentina. Og blitt smittet av gnager avføring der. Så har det spredt seg mellom mennesker på båten. Hvilket skal mye til, da det er mindre smittsomt enn forkjølelse og influensa. 0 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 17:18 Skrevet lørdag kl 17:18 og noen skriver det kommer av covid vaksinen 😮 0 Siter
Ekstra Skrevet lørdag kl 17:22 Skrevet lørdag kl 17:22 stjernestøv skrev (3 minutter siden): og noen skriver det kommer av covid vaksinen 😮 Ikke overraskende 🤭🤣 2 Siter
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:24 Skrevet lørdag kl 17:24 5 minutes ago, stjernestøv said: og noen skriver det kommer av covid vaksinen 😮 Helt sikkert sånn. 🤡 Anonymkode: 5df4e...405 0 Siter
Sakura Skrevet lørdag kl 17:34 Forfatter Skrevet lørdag kl 17:34 Worrisome_plenty skrev (37 minutter siden): Den ledende teorien er at de som ble syke først hadde vært på fugletitting på en søppelfylling i Argentina. Og blitt smittet av gnager avføring der. Så har det spredt seg mellom mennesker på båten. Hvilket skal mye til, da det er mindre smittsomt enn forkjølelse og influensa. Må være noe merkelig mennesker som går på fugletitting på en søppelfylling🤔 0 Siter
Sakura Skrevet lørdag kl 17:35 Forfatter Skrevet lørdag kl 17:35 stjernestøv skrev (16 minutter siden): og noen skriver det kommer av covid vaksinen 😮 Det kommer nok ikke fra den. 0 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 17:41 Skrevet lørdag kl 17:41 Sakura skrev (5 minutter siden): Det kommer nok ikke fra den. Nei sikkert ikke men noen sier jo at alt kommer av den. 0 Siter
Lady HM Skrevet lørdag kl 17:44 Skrevet lørdag kl 17:44 stjernestøv skrev (25 minutter siden): og noen skriver det kommer av covid vaksinen 😮 Det er jo rein og skjær BULLSHIT!!! 1 Siter
stjernestøv Skrevet lørdag kl 17:45 Skrevet lørdag kl 17:45 Lady HM skrev (Akkurat nå): Det er jo rein og skjær BULLSHIT!!! Ja mye rart ute og går og noen tror på det og. 0 Siter
Lillemus Skrevet lørdag kl 17:56 Skrevet lørdag kl 17:56 Sakura skrev (21 minutter siden): Må være noe merkelig mennesker som går på fugletitting på en søppelfylling🤔 Tja... Det er nok mange fugler som tiltrekkes av matsøppel, rotter, mus og andre fugler, men det hadde ikke vært mitt førstevalg av destinasjon nei. 0 Siter
Sakura Skrevet lørdag kl 18:14 Forfatter Skrevet lørdag kl 18:14 (endret) Lillemus skrev (19 minutter siden): Tja... Det er nok mange fugler som tiltrekkes av matsøppel, rotter, mus og andre fugler, men det hadde ikke vært mitt førstevalg av destinasjon nei. fugleartene på søppelfyllingen i Argentina er av den unike sorten. Her snakker vi ikke om måke og skjære nei. Tropiske arter som kolibrier, trogoner, tukaner og papegøyer. Endret lørdag kl 18:17 av Sakura 1 Siter
Ekstra Skrevet lørdag kl 18:41 Skrevet lørdag kl 18:41 stjernestøv skrev (58 minutter siden): Nei sikkert ikke men noen sier jo at alt kommer av den. Noen mener at Covidvaksinen er skyld i det meste. 0 Siter
Sakura Skrevet søndag kl 11:12 Forfatter Skrevet søndag kl 11:12 Var det Nordmenn om bord på dette skipe? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:05 Skrevet søndag kl 12:05 Sakura skrev (53 minutter siden): Var det Nordmenn om bord på dette skipe? Hva sier avisene? De pleier nevne det hvis det er nordmenn om bord på slikt. Anonymkode: 3a02d...49d 0 Siter
laban Skrevet søndag kl 12:36 Skrevet søndag kl 12:36 Sakura skrev (1 time siden): Var det Nordmenn om bord på dette skipe? Nei, jeg er helt sikker på at jeg leste et sted at det ikke var nordmenn der 0 Siter
Sakura Skrevet søndag kl 12:45 Forfatter Skrevet søndag kl 12:45 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva sier avisene? De pleier nevne det hvis det er nordmenn om bord på slikt. Anonymkode: 3a02d...49d De kom fra 32 land. 0 Siter
Sakura Skrevet søndag kl 12:46 Forfatter Skrevet søndag kl 12:46 laban skrev (9 minutter siden): Nei, jeg er helt sikker på at jeg leste et sted at det ikke var nordmenn der Har ikke lest noe jeg heller om nordmenn. 0 Siter
Sakura Skrevet søndag kl 12:47 Forfatter Skrevet søndag kl 12:47 (endret) Virus-skipet skulle til Svalbard i juni. Nå er tre om bord døde og det er full forvirring om hvor det skal. Endret søndag kl 12:48 av Sakura 0 Siter
Sakura Skrevet søndag kl 12:49 Forfatter Skrevet søndag kl 12:49 Sakura skrev (2 minutter siden): Virus-skipet skulle til Svalbard i juni. Nå er tre om bord døde og det er full forvirring om hvor det . Nå ligger det utenfor Kapp Verde som ikke tillater at det legger til kai der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.