UtakknemligDiva Skrevet mandag kl 20:28 Skrevet mandag kl 20:28 stjernestøv skrev (På 9.5.2026 den 19.45): Ja mye rart ute og går og noen tror på det og. Noen tror nemlig at Kongen en henrettet. Det er en klone det vi ser. Jeg vet ikke hvorfor, men facebook feeden min er full av sånn. Erna sitter i fengsel og.. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:31 Skrevet tirsdag kl 07:31 Utbruddet av hantavirus på et nederlandsk cruiseskip har tilsynelatende fått hele konspirasjonsmiljøet fra pandemitiden til å våkne til liv igjen. Plutselig er internett nok en gang fullt av selvutnevnte eksperter som ikke kan forklare forskjellen mellom et virus og en vindusvisker, men som likevel er skråsikre på hvem som står bak: vaksiner, globalister, depopulasjon, 5G, Bill Gates og sikkert en eller annen hemmelig oppskrift fra WHO. Det er nesten imponerende. Hantavirus smitter via gnagere, men anti-vaksinemiljøene klarer likevel å gjøre det til en historie om Pfizer. Det blir omtrent som å skylde på glutenintoleranse fordi bilen nekter å starte. Og selvfølgelig er mirakelkurene tilbake. Hvorfor lytte til epidemiologer og infeksjonsmedisinere når du i stedet kan stole på en fyr på TikTok som har 'gjort sin egen research' mellom to energidrikker og en video om pyramider på Mars? Det mest fascinerende er hvordan budskapet fra WHO blir tolket. Når helsemyndighetene sier at risikoen for befolkningen er minimal, oversettes dette umiddelbart til 'globalt masseutryddelsesprogram'. Det er som om enkelte har en innebygd oversetter som konsekvent gjør nøktern informasjon om til panikk og paranoia. Anonymkode: d3f77...a9b 2 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:42 Skrevet tirsdag kl 07:42 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Utbruddet av hantavirus på et nederlandsk cruiseskip har tilsynelatende fått hele konspirasjonsmiljøet fra pandemitiden til å våkne til liv igjen. Plutselig er internett nok en gang fullt av selvutnevnte eksperter som ikke kan forklare forskjellen mellom et virus og en vindusvisker, men som likevel er skråsikre på hvem som står bak: vaksiner, globalister, depopulasjon, 5G, Bill Gates og sikkert en eller annen hemmelig oppskrift fra WHO. Det er nesten imponerende. Hantavirus smitter via gnagere, men anti-vaksinemiljøene klarer likevel å gjøre det til en historie om Pfizer. Det blir omtrent som å skylde på glutenintoleranse fordi bilen nekter å starte. Og selvfølgelig er mirakelkurene tilbake. Hvorfor lytte til epidemiologer og infeksjonsmedisinere når du i stedet kan stole på en fyr på TikTok som har 'gjort sin egen research' mellom to energidrikker og en video om pyramider på Mars? Det mest fascinerende er hvordan budskapet fra WHO blir tolket. Når helsemyndighetene sier at risikoen for befolkningen er minimal, oversettes dette umiddelbart til 'globalt masseutryddelsesprogram'. Det er som om enkelte har en innebygd oversetter som konsekvent gjør nøktern informasjon om til panikk og paranoia. Anonymkode: d3f77...a9b Med mindre du er F****** selv så burde du skrive i innlegget ditt at dette har du klippet og limt fra facebookgruppen Vi som foretrekker fakta. Anonymkode: 0e6d9...40e 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:43 Skrevet tirsdag kl 07:43 11 hours ago, UtakknemligDiva said: Noen tror nemlig at Kongen en henrettet. Det er en klone det vi ser. Jeg vet ikke hvorfor, men facebook feeden min er full av sånn. Erna sitter i fengsel og.. Bare fordi jeg leste dette begynte jeg også å få opp slikt i FB feeden min. Det var spesielt. Anonymkode: 5df4e...405 0 Siter
stjernestøv Skrevet tirsdag kl 09:46 Skrevet tirsdag kl 09:46 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare fordi jeg leste dette begynte jeg også å få opp slikt i FB feeden min. Det var spesielt. Anonymkode: 5df4e...405 Ja de sier det er mange som er skiftet ut, det tror jeg ikke på. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:08 Skrevet tirsdag kl 11:08 Er det russiske bots? Anonymkode: 5df4e...405 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet tirsdag kl 18:59 Skrevet tirsdag kl 18:59 Jeg stoler mer på Espen Nakstad enn conspiracy folk på alternative facebooksiden. Det er ingen grunn til bekymring sier EN. Hadde alle på cruiseskipet vært smittet, så ville jeg vært bekymret om viruset var mutert til å bli mer smittaomt mellom mennesker. 3 Siter
Sakura Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden (endret) Hva i allverden skjer🤔nå er det kommet et nytt utbrudd "magevirus" på et Fransk skip. En mann på 92 år er død. dette er ikke et dødelig virus smitter som fy! Endret 3 timer siden av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sakura skrev (1 minutt siden): Hva i allverden skjer🤔nå er det kommet et nytt utbrudd magevirus på et Fransk skip. En mann på 92 år er død. Har du aldri hørt om det helt vanlige Noroviruset før? https://www.tu.no/nyhetsstudio/mistenkt-smitteutbrudd-paa-cruiseskip-i-frankrike/117284?showFeed=0 Anonymkode: 2c140...652 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.5.2026 den 9.31): Utbruddet av hantavirus på et nederlandsk cruiseskip har tilsynelatende fått hele konspirasjonsmiljøet fra pandemitiden til å våkne til liv igjen. Plutselig er internett nok en gang fullt av selvutnevnte eksperter som ikke kan forklare forskjellen mellom et virus og en vindusvisker, men som likevel er skråsikre på hvem som står bak: vaksiner, globalister, depopulasjon, 5G, Bill Gates og sikkert en eller annen hemmelig oppskrift fra WHO. Det er nesten imponerende. Hantavirus smitter via gnagere, men anti-vaksinemiljøene klarer likevel å gjøre det til en historie om Pfizer. Det blir omtrent som å skylde på glutenintoleranse fordi bilen nekter å starte. Og selvfølgelig er mirakelkurene tilbake. Hvorfor lytte til epidemiologer og infeksjonsmedisinere når du i stedet kan stole på en fyr på TikTok som har 'gjort sin egen research' mellom to energidrikker og en video om pyramider på Mars? Det mest fascinerende er hvordan budskapet fra WHO blir tolket. Når helsemyndighetene sier at risikoen for befolkningen er minimal, oversettes dette umiddelbart til 'globalt masseutryddelsesprogram'. Det er som om enkelte har en innebygd oversetter som konsekvent gjør nøktern informasjon om til panikk og paranoia. Anonymkode: d3f77...a9b Ja det er helt galskap, jeg er så lei konspirasjonsteorier etter pandemien. Jeg spyr når jeg leser noen (de samme som tok helt av under pandemien ) bli helt ville og kobler dette til at "dette vil eliten" osv . Trøtt av folk som ikke kan ha et kritisk forhold til kildene de bruker !!! Anonymkode: 2c140...652 0 Siter
Sakura Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du aldri hørt om det helt vanlige Noroviruset før? https://www.tu.no/nyhetsstudio/mistenkt-smitteutbrudd-paa-cruiseskip-i-frankrike/117284?showFeed=0 Anonymkode: 2c140...652 Ja, har selv hatt dette viruset i over 14 dager! AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du aldri hørt om det helt vanlige Noroviruset før? https://www.tu.no/nyhetsstudio/mistenkt-smitteutbrudd-paa-cruiseskip-i-frankrike/117284?showFeed=0 Anonymkode: 2c140...652 det har jeg har selv hatt dette. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sakura skrev (Akkurat nå): Ja, har selv hatt dette viruset i over 14 dager! det har jeg har selv hatt dette. hvorfor synes du da det er så rart at slikt også kan oppstå på et skip, og at en 90 (!!) år gammel mann dør av det ? hva er rart? Anonymkode: 2c140...652 0 Siter
Sakura Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja det er helt galskap, jeg er så lei konspirasjonsteorier etter pandemien. Jeg spyr når jeg leser noen (de samme som tok helt av under pandemien ) bli helt ville og kobler dette til at "dette vil eliten" osv . Trøtt av folk som ikke kan ha et kritisk forhold til kildene de bruker !!! Anonymkode: 2c140...652 Det er ikke normalt at et skip får slikt noe om bor. 0 Siter
Sakura Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvorfor synes du da det er så rart at slikt også kan oppstå på et skip, og at en 90 (!!) år gammel mann dør av det ? hva er rart? Anonymkode: 2c140...652 Jo, slikt skal ikke skje på et skip men det skjer. Han på 92 døde nok av alderdom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sakura skrev (1 minutt siden): Det er ikke normalt at et skip får slikt noe om bor. det er helt normalt at slikt oppstår når mange mennesker er samlet på et sted fordi det smitter ekstremt raskt. Spiller ingen rolle om man er på skip eller ikke. Anonymkode: 2c140...652 0 Siter
laban Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.5.2026 den 9.31): Det blir omtrent som å skylde på glutenintoleranse fordi bilen nekter å starte. 😀 0 Siter
Sakura Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden (endret) Jeg var syk i dette magevirus for 15 år siden jeg var ikke på noe skip en kan bli smittet hvor som helst. Endret 3 timer siden av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Sakura skrev (Akkurat nå): Jeg var syk i dette magevirus for 15 år siden jeg var ikke på noe skip. javel , men det er ikke helt uvanlig at det også skjer på skip. sjekker du FHIs informasjon om Norovirus så kan du se det selv. Anonymkode: 2c140...652 0 Siter
Sakura Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): javel , men det er ikke helt uvanlig at det også skjer på skip. sjekker du FHIs informasjon om Norovirus så kan du se det selv. Anonymkode: 2c140...652 Nei, smitter som pesten, ikke uvanlig at skip får slikt noe enig. Men rotte pesten er noe helt annet🐁 men dette kan og komme i hus og hytter der 🐀 er. Endret 3 timer siden av Sakura 0 Siter
laban Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Sakura skrev (13 minutter siden): Det er ikke normalt at et skip får slikt noe om bor. Sakura skrev (11 minutter siden): Jo, slikt skal ikke skje på et skip men det skjer. Han på 92 døde nok av alderdom. Norovirus er ekstremt smittsomt, og det er ikke så sjeldent at det blir en epidemi på f.eks hoteller, sykehus/institusjoner, skip eller andre litt lukkede/avgrensede miljøer med mange mennesker tett på hverandre. Er man 92 år (eller 2 måneder), skal det mindre til for å bli dehydrert og dø i forbindelse med magevirus enn om du får det. Akkurat som at noen gamle mennesker dør av sesonginfluensa, særlig de vintrene den er litt hard og/eller vaksinen ikke har truffet så godt (fordi den nødvendigvis må produseres før utbruddet kommer for alvor). Vi sier at influensaen "forskutterer" noen dødsfall - dette er personer med liten motstandskraft som uansett ikke hadde hatt mange år igjen. Det er mye som ikke "skal" skje, men de færreste orker å overholde hygienetiltak i hverdagen som om man jobbet på nyfødtintensiv. Endret 3 timer siden av laban 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.