Gå til innhold

Jeg tror jeg skal bli uteligger melde meg ut av samfunnet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange son føler seg slik? Syns det er så mye krav. Sliter med å følge med på ALT. Har angst for det offentlige. De operere med lov krav. 

Føler jeg trenger å bli tatt vare på. Tenkte kanskje jeg snart mister all støtte og da ønsker å ikke være belastning for samfunnet. Blir heller uteligger. 

Anonymkode: b2e2e...83e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det mange son føler seg slik? Syns det er så mye krav. Sliter med å følge med på ALT. Har angst for det offentlige. De operere med lov krav. 

Føler jeg trenger å bli tatt vare på. Tenkte kanskje jeg snart mister all støtte og da ønsker å ikke være belastning for samfunnet. Blir heller uteligger. 

det blir jo nødt til å være noen krav for å få innvilget offentlige goder. Jeg har vært i nav i mange mange år og ser på dem mer som en fantastisk støtte og ressurs, uten dem hadde jeg antageligvis levd under en bro som i amerikanske samfunn. Det er mye tungvindt og i perioder har dte vært mye rot og tunge tak, men alt i alt er vi i dette landet sykt heldige som har den ordningen vi har. :) 

Anonymkode: 6e2d0...2c3

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du blir jo ikke tatt vare på om du blir uteligger? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Du blir jo ikke tatt vare på om du blir uteligger? 

Nei men kan iallefall slippe unna angst og være fri. Beholde selvrespekt. 😛

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei men kan iallefall slippe unna angst og være fri. Beholde selvrespekt. 😛

Tror ikke du slipper unna angst, det blir sikkert et Helvete det der opplegget der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Syns det er så mye krav.

Har du noen eksempler?

Skrevet
psykedeliker skrev (9 minutter siden):

Har du noen eksempler?

Jo man må gjøre mye. Nå snakker jeg ikke kun om NAV men annet også. Må sende meldekort møte opp til tiltak, det er krav om at du leser og forstår vedtak,går til behandling. Krav fra skatteetaten om at du forstår skatten din bl.a. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo man må gjøre mye. Nå snakker jeg ikke kun om NAV men annet også. Må sende meldekort møte opp til tiltak, det er krav om at du leser og forstår vedtak,går til behandling. Krav fra skatteetaten om at du forstår skatten din bl.a. 

å sende meldekort er da ikke så ille, det fikser du på 1 min på mobilen din. Å sjekke at du betaler riktig skatt er også noe man bør kunne forvente at voksne mennesker kan. Synes du det er vanskelig kan mye av det øknomiske settes til en verge. 

Anonymkode: 6e2d0...2c3

Skrevet
5 minutes ago, AnonymBruker said:

Velkommen til voksenverdenen.

Anonymkode: 39419...818

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...