AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har tendens til å gi opp hver gang ting blir vanskelig. Finnes det andre der ute som er slik som meg? Altså jeg kan gjøre de verste feilene fordi jeg er klumsete og under stress. Da gir jeg lett opp, for å senere angre i noen tilfeller at jeg ikke holdt ut. Er i sånn situasjon igjen, der jeg tenker at dette går ikke, jeg fikser det ikke, vil kaste fra meg alt. Men tenker at hadde jeg bare holdt ut litt mer på det fra tidligere så hadde jeg kanskje fikset ting senere. Hvordan vet man om man bør gi opp eller holde ut? Anonymkode: 74bbb...c9f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har tendens til å gi opp hver gang ting blir vanskelig. Finnes det andre der ute som er slik som meg? Altså jeg kan gjøre de verste feilene fordi jeg er klumsete og under stress. Da gir jeg lett opp, for å senere angre i noen tilfeller at jeg ikke holdt ut. Er i sånn situasjon igjen, der jeg tenker at dette går ikke, jeg fikser det ikke, vil kaste fra meg alt. Men tenker at hadde jeg bare holdt ut litt mer på det fra tidligere så hadde jeg kanskje fikset ting senere. Hvordan vet man om man bør gi opp eller holde ut? Anonymkode: 74bbb...c9f Skaffer seg erfaring fra å holde ut selv om ting er vanskelig. Anonymkode: 628b2...41a 0 Siter
psykedeliker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hva er det som gjør deg stresset i disse situasjonene? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden psykedeliker skrev (4 minutter siden): Hva er det som gjør deg stresset i disse situasjonene? Det varierer litt fra situasjon til situasjon. Ansvar uten makt. Det at mine evner ikke strekker til. Gjøre feil er katastrofe Tenker folk snakker negativt om meg bak min rygg på grunn av hvordan jeg oppfører meg og at de tenker jeg er en idiot og ikke børvære der. Anonymkode: 74bbb...c9f 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det varierer litt fra situasjon til situasjon. Ansvar uten makt. Det at mine evner ikke strekker til. Gjøre feil er katastrofe Dette er tåkeprat. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden psykedeliker skrev (5 minutter siden): Dette er tåkeprat. Hvorfor? Anonymkode: 74bbb...c9f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det varierer litt fra situasjon til situasjon. Ansvar uten makt. Det at mine evner ikke strekker til. Gjøre feil er katastrofe Tenker folk snakker negativt om meg bak min rygg på grunn av hvordan jeg oppfører meg og at de tenker jeg er en idiot og ikke børvære der. Anonymkode: 74bbb...c9f Folk har nok med seg selv og vil de snakke dritt så "Be my gest". 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.