AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er utrolig stresset før timene. Er vant med å "skjule" den jeg er og alle følelsene mine. Kroppen og hodet føles adskilt. Kjenner på enten intens psykisk smerte/uro eller tomhet. Vil være en flink pasient for terapeuten, vet ikke hvordan han vil at jeg skal være. Bør jeg roe meg ned med en benzo for timene? Anonymkode: e4c79...896 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du bør heller gjøre noe med holdningen din om å være en "flink pasient for terapeuten". 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden psykedeliker skrev (11 minutter siden): Du bør heller gjøre noe med holdningen din om å være en "flink pasient for terapeuten". Ja, jeg ser at det er en uheldig holdning. Vet ikke helt hvordan gripe det fatt. Anonymkode: e4c79...896 0 Siter
nachnoo Skrevet 50 minutter siden Skrevet 50 minutter siden Du får intet utbytte av terapien om du tar benzo på forhånd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, jeg ser at det er en uheldig holdning. Vet ikke helt hvordan gripe det fatt. Anonymkode: e4c79...896 åpne munnen å begynne snakke om det vanskelige? Anonymkode: c1b4e...178 0 Siter
psykedeliker Skrevet 35 minutter siden Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Vet ikke helt hvordan gripe det fatt. Da foreslår jeg at du fyller ut 1000 A4 ark med setningen "jeg skal ikke være en flink pasient for terapeuten", så husker du det nok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden nachnoo skrev (46 minutter siden): Du får intet utbytte av terapien om du tar benzo på forhånd. Den avslappende effekten gir fart på snakketøyet? Anonymkode: e4c79...896 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.