Gå til innhold

Er det noen som har prøvd terapi liggende på sofa/divan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg undrer meg om det hadde vært noe for meg. Jeg blir sterkt aktivert i timene og studerer/observerer/analyserer psykologen nøye. Øyekontakt/blikk er sterkt for meg. Traumer, angst og depresjon.

Anonymkode: 4e9b2...ab9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg hadde dobbelttimer hos en psykiater som drev med psykodynamisk psykoterapi og lå på en grønn divan en gang i uken i fem år. Jeg gikk også tre år hos en annen hvor jeg satt og hadde øyekontakt. Begge deler var bra på hver sin måte. Jeg hadde også angst, depresjon og traumer.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Men det var ikke noe for meg, for utrygt å ikke se vedkommende og kunne ha et blikk døren.

Anonymkode: 6b071...0db

AnonymBruker
Skrevet
tilstede skrev (8 minutter siden):

Ja jeg hadde dobbelttimer hos en psykiater som drev med psykodynamisk psykoterapi og lå på en grønn divan en gang i uken i fem år. Jeg gikk også tre år hos en annen hvor jeg satt og hadde øyekontakt. Begge deler var bra på hver sin måte. Jeg hadde også angst, depresjon og traumer.

Det er psykodynamisk terapi jeg går i. Hvem foreslo sofa? Du eller behandler?

Anonymkode: 4e9b2...ab9

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...