Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke planer har dere for den store dagen? Her blir det besøk og kose oss med rømmegrøt m tilbehør, samt grillmat og is. 

Anonymkode: 29ced...266

Videoannonse
Annonse
emilie321
Skrevet

Er bedt på grilling hos et yngre familiemedlem. Byen styrer jeg unna på slike dager.

UtakknemligDiva
Skrevet

skal ha fest hos meg

AnonymBruker
Skrevet

Så koselige ting dere skal 🇳🇴

Anonymkode: efdfc...33e

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvilke planer har dere for den store dagen? Her blir det besøk og kose oss med rømmegrøt m tilbehør, samt grillmat og is. 

Anonymkode: 29ced...266

Ingen planer ennå har jeg🙂

Nicklusheletida
Skrevet

Vi skal være sammen med den eldste generasjonen i familien. Vi skal et sted på dagen og forflytter oss til et annet sted i 17- tiden. 

Fru2020
Skrevet

Vi skal se barnetoget. Siste år for sønnen som går ut av ungdomsskolen til sommeren.

Så blir det lunsj her hjemme med min mor. Hennes 17.mai kake er en essensiell ingrediens for min sønn.

Så tenker jeg at vi tar oss en tur i sauna og bader litt på kvelden. Har kjøpt månedskort til en sauna med verdens vakreste beliggenhet. Det ligger rett i stranden på den faste badeplassen vår🤩

Lillemus
Skrevet

Hos eksen med kone sammen med min kjære, ungene og et par familiemedlemmer til. 😀 Som vanlig der altså.

nachnoo
Skrevet

En kort marsjparade til sykehuset med avsluttende konsert. Frokost i kantina.

Korps i langt barnetog.  Lunch på utested.

Konsert i parken.

Korps i langt borgertog.

Hjem for å ta av sko og sokker etter ca 20.000 skritt.

En kald pils på verandaen.

hattifnattus
Skrevet

Siden jeg blir alene mesteparten av 17 mai så orker jeg ikke gjøre noe spesielt ut av det. Jeg har et vanskelig forhold til den datoen så jeg unngår å dra ut i byen, og siden samboeren min må reise på jobb kl 14 og bli der resten av dagen så blir det nok til at vi kanskje griller oss en lunsj før han drar :)

Skrevet

Bruker å jobbe. Men tror jeg tar en lang tur i skogen i år. 

stjernestøv
Skrevet

Mannen skal på fjelltur og etterpå så vil han lage rømmegrøt, grøss og gru for vi har prøvd begge to før så best å holde seg til fjordland. Ingen slår min mors rømmegrøt, jeg får alltid klumper i. Så kommer sønnen en tur, blir nok en rolig dag. 

Stikkelsbær
Skrevet

Vi søsken pleier å samles, men nå er det så mye alvorlig sykdom at jeg vet neimen ikke hva vi kan få til. Alt har sin tid - det er sikkert og visst. 

Glitter
Skrevet

Skal være hos min mor. Vi går sikkert ut en tur og ser på livet og tar en softis. Så kanskje vi ser på borgertoget. Ungene har reist bort så blir ikke å se på barnetoget. 

slabbedask
Skrevet

Blir en helt vanlig søndag.

Nicklusheletida
Skrevet (endret)
nachnoo skrev (3 timer siden):

En kort marsjparade til sykehuset med avsluttende konsert. Frokost i kantina.

Korps i langt barnetog.  Lunch på utested.

Konsert i parken.

Korps i langt borgertog.

Hjem for å ta av sko og sokker etter ca 20.000 skritt.

En kald pils på verandaen.

Det høres ut som en lang dag. Tenker den pilsen kommer til å smake  :)Jeg savner litt den tiden de to eldste ungene gikk i korps. Tidlig opp og hektisk aktivitet kvelden før 17 mai. Salg av pølser i pølseboden osv. Loppemarkeder og mye morro. Jeg var også kasserer uten at jeg i  det hele tatt ha noe som helst peiling på hva jeg drev med 😄

En travel tid i tilleg til også de andre fritidsaktivitetene de drev med, men å engasjere seg i korpset var sosialt og en fin måte å bli kjent med andre foreldre . 

Endret av Nicklusheletida

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...