AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Jeg trenger aggresjon terapi. Altså ikke sinnemestring, men det motsatte. Opplæring i å bli sinna, jeg har sperre mot å bli sinna og trenger den evnen tilbake. Vet dere om det finnes noe sånt? Anonymkode: 42285...7a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg trenger aggresjon terapi. Altså ikke sinnemestring, men det motsatte. Opplæring i å bli sinna, jeg har sperre mot å bli sinna og trenger den evnen tilbake. Vet dere om det finnes noe sånt? Anonymkode: 42285...7a7 Ja du kan få det hos meg. Anonymkode: 5e796...8a2 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja du kan få det hos meg. Anonymkode: 5e796...8a2 Kult, hvor finner jeg deg? Anonymkode: 42285...7a7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg trenger aggresjon terapi. Altså ikke sinnemestring, men det motsatte. Opplæring i å bli sinna, jeg har sperre mot å bli sinna og trenger den evnen tilbake. Vet dere om det finnes noe sånt? Anonymkode: 42285...7a7 Alle private psykologer/psykiatere kan nok tilby dette. Anonymkode: f6a04...943 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.