AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Men har ingen som er der for meg. Hvorfor må jeg være alene når jeg hadde trengt noen? Hvorfor tåler ikke mennesker tunge tider? Det er da du finner ut hvordan mennesker er. Er veldig skuffet! Burde sikkert ikke for visste det vel. Ble bare veldig klart for meg. Anonymkode: 6fe87...dd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men har ingen som er der for meg. Hvorfor må jeg være alene når jeg hadde trengt noen? Hvorfor tåler ikke mennesker tunge tider? Det er da du finner ut hvordan mennesker er. Er veldig skuffet! Burde sikkert ikke for visste det vel. Ble bare veldig klart for meg. Anonymkode: 6fe87...dd8 AAT? Anonymkode: 9799d...2b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): AAT? Anonymkode: 9799d...2b4 Hva att? Anonymkode: 6fe87...dd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva att? Anonymkode: 6fe87...dd8 Akutt ambulant team. Google it. Anonymkode: 9799d...2b4 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Så hva kan du gjøre for å skaffe deg bedre nettverk og flere venner? Det hjeper ikke å bare klage. Hvis du ikke er fornøyd med situasjonen så må du ta tak selv for å endre den. Anonymkode: 34cde...c0b 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Det er vanskelig å gi omsorg og trøst når du skriver så lite. Javel du har ingen å ty til og du har det tungt. Det er ikke mulig å komme med noe konstruktivt når du gir så lite informasjon.. Er du den samme som har skrevet lignende trådstarter, eller er du en ny? Bruk av nick ville hjulpet på dette. Du er på nett så du vil få noen sure svar, men slik er internett. Folk har ikke filter. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Eller ikke svar i det hele tatt! Det er vel enda et bevis på det jeg sier. Bare en klem, hilsen eller forståelse hvor kjipt det er. Og hvor tøft ting er å stå i alene og å ikke ha noen å prate med om ting og få forståelse av osv. Må være fint å ha noen! Anonymkode: 6fe87...dd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Eller ikke svar i det hele tatt! Det er vel enda et bevis på det jeg sier. Bare en klem, hilsen eller forståelse hvor kjipt det er. Og hvor tøft ting er å stå i alene og å ikke ha noen å prate med om ting og få forståelse av osv. Må være fint å ha noen! Anonymkode: 6fe87...dd8 Har du kontakt med foreldrene dine? Anonymkode: 9799d...2b4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du kontakt med foreldrene dine? Anonymkode: 9799d...2b4 Nei, ikke kontakt og det er egentlig trist. Trodde de skulle være litt glad i meg. Anonymkode: 6fe87...dd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Nei, ikke kontakt og det er egentlig trist. Trodde de skulle være litt glad i meg. Anonymkode: 6fe87...dd8 Nei, det er vel ingen av dere som tar kontakt med hverandre. Det er vel det som går igjen i mange av dine relasjoner. Dere sitter alle parter på hver deres tue og ingen tar kontakt med hverandre. Hvis alle rundt meg hadde trukket seg unna meg, så må jeg innrømme at jeg hadde tatt en vond og ærlig vurdering av meg selv og se om det var noe jeg hadde gjort. Evt tatt kontakt med dem og spurt, for noen ganger kan man gjøre ting som sårer uten at man er klar over det. Alternativt, hvis du gjør det og ikke får svar eller det ikke er noen grunn fra deres side, så hadde jeg latt dem være og gått videre og funnet meg nye venner og nytt nettverk. Dette er slik livet er for veldig mange, de fleste av oss opplever slikt. Det gjør vondt, vi lærer av det også går vi videre og forsøker å gjøre bedre ved neste relasjon. Anonymkode: 34cde...c0b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai 19 hours ago, AnonymBruker said: Men har ingen som er der for meg. Hvorfor må jeg være alene når jeg hadde trengt noen? Hvorfor tåler ikke mennesker tunge tider? Det er da du finner ut hvordan mennesker er. Er veldig skuffet! Burde sikkert ikke for visste det vel. Ble bare veldig klart for meg. Anonymkode: 6fe87...dd8 Hva slags omsorg føler du at du trenger? Anonymkode: f9194...1f7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er vel ingen av dere som tar kontakt med hverandre. Det er vel det som går igjen i mange av dine relasjoner. Dere sitter alle parter på hver deres tue og ingen tar kontakt med hverandre. Hvis alle rundt meg hadde trukket seg unna meg, så må jeg innrømme at jeg hadde tatt en vond og ærlig vurdering av meg selv og se om det var noe jeg hadde gjort. Evt tatt kontakt med dem og spurt, for noen ganger kan man gjøre ting som sårer uten at man er klar over det. Alternativt, hvis du gjør det og ikke får svar eller det ikke er noen grunn fra deres side, så hadde jeg latt dem være og gått videre og funnet meg nye venner og nytt nettverk. Dette er slik livet er for veldig mange, de fleste av oss opplever slikt. Det gjør vondt, vi lærer av det også går vi videre og forsøker å gjøre bedre ved neste relasjon. Anonymkode: 34cde...c0b Ja, opplever at ingen tar kontakt. Og det tolker jeg som ikke har lyst. Frustrerende. Så lurer jeg på å spørre og er de så stygg å ikke svare da vet jeg det i hvert fall. Så kvir meg til å spørre. Frustrerende hvor vanskelig livet skal være og så mye kjipt man må stå i alene. Ensomt. Ja, må prøve å lære av det. Jeg blir mest lei meg og bitter og har lyst dytte de vekk og kanskje ikke gi andre en sjanse. Kanskje ikke den beste ideen., Anonymkode: 6fe87...dd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva slags omsorg føler du at du trenger? Anonymkode: f9194...1f7 Bare at noen ser meg og hadde villet meg vell. Var der. Anonymkode: 6fe87...dd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Bare at noen sa jeg ser deg og skulle gjerne vært der for deg i denne vanskelige tiden du har nå! Anonymkode: 6fe87...dd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Bare at noen sa jeg ser deg og skulle gjerne vært der for deg i denne vanskelige tiden du har nå! Anonymkode: 6fe87...dd8 Det skjønner jeg. Men da må du jobbe for å ha noen nær deg. Hvordan er nevnt i tidligere innlegg. Anonymkode: 34cde...c0b 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det skjønner jeg. Men da må du jobbe for å ha noen nær deg. Hvordan er nevnt i tidligere innlegg. Anonymkode: 34cde...c0b Ja, du har nok rett. Men det rekker ikke for denne gangen uansett så står alene her. Anonymkode: 6fe87...dd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, du har nok rett. Men det rekker ikke for denne gangen uansett så står alene her. Anonymkode: 6fe87...dd8 Opplever at ingen har lyst å gi meg der for jeg er hun irriterende igjen. Anonymkode: 6fe87...dd8 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Opplever at ingen har lyst å gi meg der for jeg er hun irriterende igjen. Anonymkode: 6fe87...dd8 Da er det jo greit å oppføre seg på en måte som ikke irriterer andre. Anonymkode: 34cde...c0b 1 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Opplever at ingen har lyst å gi meg der for jeg er hun irriterende igjen. Anonymkode: 6fe87...dd8 Noen ganger når man ikke er i form eller syk og holder seg for seg selv holder folk avstand, er det sånn for deg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Da er det jo greit å oppføre seg på en måte som ikke irriterer andre. Anonymkode: 34cde...c0b Tenker du sånn om meg? Tenkte her på siden? Anonymkode: 6fe87...dd8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.