AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Oppsummering av noe av kloakken fra siste uke. Anonymkode: 98f46...301 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Ja man kan lure på det og barna deres tar etter, ikke rart det finnes mobbing. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Det får du nok svar på hvis du konfronterer dem direkte IRL. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai psykedeliker skrev (6 minutter siden): Det får du nok svar på hvis du konfronterer dem direkte IRL. Jeg har vet noen få anledninger svart i kommentarfeltet noe sånt som at "Nå er vel kone og barn stolte av deg, når du kommer med så modne kommentarer som dette!" De har aldri svart meg, det har de tydeligvis ikke hatt baller til. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Lillemus skrev (Akkurat nå): De har aldri svart meg, det har de tydeligvis ikke hatt baller til. Det er derfor man skal svare dem IRL, helst foran familie, arbeidsgiver etc. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai psykedeliker skrev (2 minutter siden): Det er derfor man skal svare dem IRL, helst foran familie, arbeidsgiver etc. Nå kjenner jeg dem heldigvis ikke irl. Den ene vet jeg riktignok hvem er, men ikke noe utover det. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Det skulle ikke vært åpnet for kommentarfelt. Det er så mye grusomt folk lirer ut av seg. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Altså om folk hadde forstått at stygge ord faktisk kan drepe og skade, så hadde de ikke gjort det. Psykisk trakkasering/mobbing er grusomt. Mobbing skjer fra barnehagen til aldershjemmet dessverre. Anonymkode: cd06d...4c2 0 Siter
LGLG Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Jeg ser ofte for meg litt enkle mennesker med manglende impulskontroll som føler seg maktesløse. 0 Siter
At det var... Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai 5 minutes ago, LGLG said: Jeg ser ofte for meg litt enkle mennesker med manglende impulskontroll som føler seg maktesløse. Har lagt merke til at flertallet av disse folka er tilknytta minipartier på høyresiden som INP, Konservativt, og særlig Norgesdemokratene. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Velle fikk jo drapstrusler så dette er ikke bare ytre høyre. Vi har en aktivistisk kultur på ytre venstre som er minst like ille. Men det fokuseres mest på hat mot AP og videre til venstre. 0 Siter
Grendel Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai At det var... skrev (På 11.5.2026 den 16.57): Har lagt merke til at flertallet av disse folka er tilknytta minipartier på høyresiden som INP, Konservativt, og særlig Norgesdemokratene. Det er de vi hører om i alle fall. Hvem truet Frp? https://www.faktisk.no/faktasjekk/frp-politikere-er-mest-utsatt-for-hat-trusler-og-fysiske-angrep/119857 0 Siter
psykedeliker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Worrisome_plenty skrev (49 minutter siden): Vi har en aktivistisk kultur på ytre venstre som er minst like ille. Kulturen speiler ikke nødvendigvis gjennomføringsevnen (som er noe av det bl..a PST legger til grunn i sine trusselvurderinger). 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Har lagt merke til at de er litt enkle. Ofte har de helt grunnleggende skrivefeil. Anonymkode: 37947...859 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai On 5/12/2026 at 6:30 PM, Grendel said: Det er de vi hører om i alle fall. Hvem truet Frp? https://www.faktisk.no/faktasjekk/frp-politikere-er-mest-utsatt-for-hat-trusler-og-fysiske-angrep/119857 Sikkert noen gale godhetsapostler fra Rød Ungdom. Anonymkode: 98f46...301 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.