Gå til innhold

Vondt av voltaren.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

I går kveld fikk jeg skikkelig vondt av å ta voltaren stikkpille, tåler jeg det ikke da? Har ikke opplevd det før, skal jeg tørre å ta i kveld da eller kan det skje igjen? Måtte på do og få den ut og da ga det seg. Er jo redd det blir våkenatt i natt siden jeg sov så godt sist natt, det tar på og disse smertene i tillegg. Vet ikke hva jeg skal gjøre, blir jo helt koko av våkenetter. burde jeg ikke være vant til det nå? Har hatt det sånn noen år nå, kan være pga overgangsalder men vil ikke ha hormoner. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du gikk på do og fikk den ut, hadde den ikke klart og løse seg opp ennå. Tror ikke det var Voltaren stikkpillen du fikk vondt av.

Anonymkode: c32f3...d9f

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du gikk på do og fikk den ut, hadde den ikke klart og løse seg opp ennå. Tror ikke det var Voltaren stikkpillen du fikk vondt av.

Å tror du ikke det? Det var vondt i endetarmen og hele baken og underlivet, kan være energier da. Noen ganger gjør energier vondt og jeg vet ikke hvorfor, men du tror det kan gå bra å ta voltaren i kveld? 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

I går kveld fikk jeg skikkelig vondt av å ta voltaren stikkpille, tåler jeg det ikke da? Har ikke opplevd det før, skal jeg tørre å ta i kveld da eller kan det skje igjen? Måtte på do og få den ut og da ga det seg. Er jo redd det blir våkenatt i natt siden jeg sov så godt sist natt, det tar på og disse smertene i tillegg. Vet ikke hva jeg skal gjøre, blir jo helt koko av våkenetter. burde jeg ikke være vant til det nå? Har hatt det sånn noen år nå, kan være pga overgangsalder men vil ikke ha hormoner. 

Hvorfor ikke hormoner?

Anonymkode: 8374d...1f2

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke hormoner?

Anonymkode: 8374d...1f2

Det tør jeg ikke og så nå at de trodde det hang sammen med økt brystkreft. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Å tror du ikke det? Det var vondt i endetarmen og hele baken og underlivet, kan være energier da. Noen ganger gjør energier vondt og jeg vet ikke hvorfor, men du tror det kan gå bra å ta voltaren i kveld? 

Prøv og være mer forsiktige når du setter den inn. Voltaren i seg skal ikke gjøre vondt. Det går sikkert bra og ta den i kveld.

stjernestøv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Prøv og være mer forsiktige når du setter den inn. Voltaren i seg skal ikke gjøre vondt. Det går sikkert bra og ta den i kveld.

Takk, ja får prøve på det. Er litt redd for å ta den men får prøve å se hvordan det går. Er litt redd det var min mors sine smerter den energien men forstår ikke hvorfor jeg trenger det? 

Endret av stjernestøv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...