stjernestøv Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai I går kveld fikk jeg skikkelig vondt av å ta voltaren stikkpille, tåler jeg det ikke da? Har ikke opplevd det før, skal jeg tørre å ta i kveld da eller kan det skje igjen? Måtte på do og få den ut og da ga det seg. Er jo redd det blir våkenatt i natt siden jeg sov så godt sist natt, det tar på og disse smertene i tillegg. Vet ikke hva jeg skal gjøre, blir jo helt koko av våkenetter. burde jeg ikke være vant til det nå? Har hatt det sånn noen år nå, kan være pga overgangsalder men vil ikke ha hormoner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai Hvis du gikk på do og fikk den ut, hadde den ikke klart og løse seg opp ennå. Tror ikke det var Voltaren stikkpillen du fikk vondt av. Anonymkode: c32f3...d9f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du gikk på do og fikk den ut, hadde den ikke klart og løse seg opp ennå. Tror ikke det var Voltaren stikkpillen du fikk vondt av. Anonymkode: c32f3...d9f Å tror du ikke det? Det var vondt i endetarmen og hele baken og underlivet, kan være energier da. Noen ganger gjør energier vondt og jeg vet ikke hvorfor, men du tror det kan gå bra å ta voltaren i kveld? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai stjernestøv skrev (13 minutter siden): I går kveld fikk jeg skikkelig vondt av å ta voltaren stikkpille, tåler jeg det ikke da? Har ikke opplevd det før, skal jeg tørre å ta i kveld da eller kan det skje igjen? Måtte på do og få den ut og da ga det seg. Er jo redd det blir våkenatt i natt siden jeg sov så godt sist natt, det tar på og disse smertene i tillegg. Vet ikke hva jeg skal gjøre, blir jo helt koko av våkenetter. burde jeg ikke være vant til det nå? Har hatt det sånn noen år nå, kan være pga overgangsalder men vil ikke ha hormoner. Hvorfor ikke hormoner? Anonymkode: 8374d...1f2 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor ikke hormoner? Anonymkode: 8374d...1f2 Det tør jeg ikke og så nå at de trodde det hang sammen med økt brystkreft. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai stjernestøv skrev (1 minutt siden): Å tror du ikke det? Det var vondt i endetarmen og hele baken og underlivet, kan være energier da. Noen ganger gjør energier vondt og jeg vet ikke hvorfor, men du tror det kan gå bra å ta voltaren i kveld? Prøv og være mer forsiktige når du setter den inn. Voltaren i seg skal ikke gjøre vondt. Det går sikkert bra og ta den i kveld. Anonymkode: c32f3...d9f 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. mai Forfatter Skrevet 11. mai (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Prøv og være mer forsiktige når du setter den inn. Voltaren i seg skal ikke gjøre vondt. Det går sikkert bra og ta den i kveld. Anonymkode: c32f3...d9f Takk, ja får prøve på det. Er litt redd for å ta den men får prøve å se hvordan det går. Er litt redd det var min mors sine smerter den energien men forstår ikke hvorfor jeg trenger det? Endret 11. mai av stjernestøv 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. mai Forfatter Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Prøv og være mer forsiktige når du setter den inn. Voltaren i seg skal ikke gjøre vondt. Det går sikkert bra og ta den i kveld. Anonymkode: c32f3...d9f Det gikk bra å ta i går kveld og i dag har jeg ikke vondt, jippi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.