AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Så disse på Instagram her om dagen. Og føler så veldig på at mitt møte med psykolog og helsevesen har vært litt sånn som det ikke skal være her . Jeg lengter sånn etter å møte helsepersonell som tar den empatiske siden av dette her. Jeg vil bare bli forstått og møtt! Ikke bare føle at det er no galt med meg jeg må fikse. Er jo en grunn for at man har det vanskelig. Og løsningen er ikke å bli møtt med å prøve å ikke fokusere på det … man må bli møtt og forstått FØRSt, før man kan gå inn i evt endring… Anonymkode: 99e55...c93 0 Siter
psykedeliker Skrevet 55 minutter siden Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg lengter sånn etter å møte helsepersonell som tar den empatiske siden av dette her. Så er det andre pasienter som primært ønsker å løse et problem. Uansett hvilken av disse to pasientgruppene som gis forrang, vil den andre gruppen være misfornøyd. Hvordan vil du gå frem for å inkludere begge? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 38 minutter siden Skrevet 38 minutter siden psykedeliker skrev (15 minutter siden): Så er det andre pasienter som primært ønsker å løse et problem. Uansett hvilken av disse to pasientgruppene som gis forrang, vil den andre gruppen være misfornøyd. Hvordan vil du gå frem for å inkludere begge? Terapeuter behandler vel ikke alle pasienter likt? De ser vel etter hva behovet hos hver enkelt er? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden psykedeliker skrev (41 minutter siden): Så er det andre pasienter som primært ønsker å løse et problem. Uansett hvilken av disse to pasientgruppene som gis forrang, vil den andre gruppen være misfornøyd. Hvordan vil du gå frem for å inkludere begge? Dette var jo mitt perspektiv. Og jeg følte at denne posten her satt veldig ord på at det faktisk er helt avgjørende da. Anonymkode: 99e55...c93 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette var jo mitt perspektiv. Og jeg følte at denne posten her satt veldig ord på at det faktisk er helt avgjørende da. Anonymkode: 99e55...c93 Jeg har blitt møtt med empati i psykiatrien men ikke av alle men syns det er viktig og det bør jo være en del av jobben deres ellers passer de ikke til det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.