AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Jeg har begynt i privat terapi nettopp. Intervall hver annen uke og det kjennes knapt ut. Angst og depresjon (bp). Tankene mine går til ferie og sommerstengt terapi. Hva gjør du når det røyner på? P.s: jeg bruker ikke nettverket mitt som behandlere. Anonymkode: 624d1...497 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Overlever ved hjelp av mindre heldige håndteringsstrategier… Tror behandler på dps bare skulle ha tre uker ferie i år, så det bør gå greit. Men den treffer sikkert ikke min ferie, så da blir oppholdet trolig en del uker lengre. Det går nok ikke like greit… Har ikke hørt med ham, men kanskje det er mulig med en samtale via telefon hvis det blir helt krise i løpet av sommeren… Har endt opp på innlagt sykehus i utlandet tidligere, og det var en opplevelse jeg helst vil unngå igjen. Psyken går utover det somatiske hos meg, så vi planlegger alltid ferie med sykehus i nærheten og rask returmulighet til Norge. Anonymkode: 29880...4fa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Overlever ved hjelp av mindre heldige håndteringsstrategier… Tror behandler på dps bare skulle ha tre uker ferie i år, så det bør gå greit. Men den treffer sikkert ikke min ferie, så da blir oppholdet trolig en del uker lengre. Det går nok ikke like greit… Har ikke hørt med ham, men kanskje det er mulig med en samtale via telefon hvis det blir helt krise i løpet av sommeren… Har endt opp på innlagt sykehus i utlandet tidligere, og det var en opplevelse jeg helst vil unngå igjen. Psyken går utover det somatiske hos meg, så vi planlegger alltid ferie med sykehus i nærheten og rask returmulighet til Norge. Anonymkode: 29880...4fa Huff, det høres tungt ut! Hjelper det deg å ha ferieplaner nå denne sommeren tenker du? Anonymkode: 624d1...497 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.