stjernestøv Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Noen som har sett på det? Jammen er det mange ustabile folk der ute, er glad jeg ikke har truffet på en sånn mann. Ja og en dame og som var lesbisk, godt de blir tatt og sperret inne. Husker jo godt han ene, har var meg på 90 days og jeg som trodde han var en bra mann. Skinnet kan bedra 😮 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Ikke sett.var den verdt å se? Anonymkode: 9004d...141 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mai Forfatter Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke sett.var den verdt å se? Anonymkode: 9004d...141 Ja det var interessant. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai stjernestøv skrev (38 minutter siden): Ja det var interessant. Kanskje jeg skal se den da 😊 Anonymkode: 9004d...141 0 Siter
Glitter Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Har allerede en farlig eks som sitter på forvaring, så vet ikke om jeg trenger å se den. 😅 Neida. De er sikkert hakket verre når det lages dokumentar om. Kanskje jeg skal se den i kveld. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mai Forfatter Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kanskje jeg skal se den da 😊 Anonymkode: 9004d...141 Ja er verdt det 1 Siter
stjernestøv Skrevet 14. mai Forfatter Skrevet 14. mai Glitter skrev (Akkurat nå): Har allerede en farlig eks som sitter på forvaring, så vet ikke om jeg trenger å se den. 😅 Neida. De er sikkert hakket verre når det lages dokumentar om. Kanskje jeg skal se den i kveld. Ok Kjipt det der, enkelte er ikke gode. Ja du kan jo se det, bare det ikke trigger deg. Sterke historier. 0 Siter
Glitter Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai stjernestøv skrev (3 minutter siden): Ok Kjipt det der, enkelte er ikke gode. Ja du kan jo se det, bare det ikke trigger deg. Sterke historier. Tror ikke det trigger meg. Jeg blir ikke så lett trigget av slikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.