Gå til innhold

Tror du det blir streik i bryggeribransjen?

Anbefalte innlegg

Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg har hamstret for å være på den sikre siden. Det som er spesielt i år er jo det om forskuttering av sykelønn? Så jeg har hamstret litt pepsimax da jeg tror det kan bli streik.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klarer meg fint med saft og vann.

Anonymkode: 6b922...7fe

Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg har handlet brus for 3500 kroner jeg. 78 flasker. Jeg er hekta.

Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg har fått mye mosjon ved å bære alle disse hjem fra butikken de siste 14 dagene.

slabbedask
Skrevet
2 minutes ago, Worrisome_plenty said:

Jesus, da er man virkelig på pepsi kjøret.

Worrisome_plenty
Skrevet

Det ble ingen streik, men jeg slipper tunge bæreposer en god stund da..

emilie321
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (54 minutter siden):

Hihihihihihi..... så bra. Er selv på pepsi max kjøret, dønn avhengig🤭  Deilig å ha et lager. Selv pleier jeg å hamstre når det er på tilbud, men ikke så mye som 78 flasker da. Nå har jeg bil, så da går det jo mye lettere. Kos deg med pepsi maxen du.

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (5 timer siden):

Takk, fikk meg en god latter på morgenen

Glitter
Skrevet

Hehe uff, 78 flasker. 😅 Jaja, da har du det du trenger en stund. 😛

Lillemus
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (16 timer siden):

emilie321 skrev (6 timer siden):

Hihihihihihi..... så bra. Er selv på pepsi max kjøret, dønn avhengig🤭  Deilig å ha et lager. Selv pleier jeg å hamstre når det er på tilbud, men ikke så mye som 78 flasker da. Nå har jeg bil, så da går det jo mye lettere. Kos deg med pepsi maxen du.

Dere som er så sykt avhengige av Pepsi max (eller andre svart-bruser), blir dere ikke vettskremte av at dere er så avhengige av vann med koffein og kunstige kjemikalier? Det kan umulig være bra for noen.

emilie321
Skrevet
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Dere som er så sykt avhengige av Pepsi max (eller andre svart-bruser), blir dere ikke vettskremte av at dere er så avhengige av vann med koffein og kunstige kjemikalier? Det kan umulig være bra for noen.

Jo, tenker endel på det, har derfor kuttet merkbart ned på forbruket.

AnonymBruker
Skrevet
Worrisome_plenty skrev (8 timer siden):

Hehe, er avhengig jeg og og elsker det :D men jeg regna litt på det. 9stykk  8 pakker du har kjøpt eller? Er jo ikke så sykt det, pleier alltid å hamstre på tilbud på meny og obsen når de har tilbud. Kiwi og rema har jo og tilbud i blant. 

Anonymkode: ed515...4e3

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Jeg og ble lette ingen streik😁vi som har Pepsi max avhengighet tenk det styre. Helt uaktuelt drikke Pepsi med sukker vis det var det eneste jeg fikk takk i dag. 

Endret av Sakura
Gjest Sakura
Skrevet

Jeg drikker mye Pepsi max redd for inneholde i brusen nei er mer skadeligere å røyke.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...