Worrisome_plenty Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Jeg har hamstret for å være på den sikre siden. Det som er spesielt i år er jo det om forskuttering av sykelønn? Så jeg har hamstret litt pepsimax da jeg tror det kan bli streik. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Klarer meg fint med saft og vann. Anonymkode: 6b922...7fe 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai Jeg har handlet brus for 3500 kroner jeg. 78 flasker. Jeg er hekta. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 13. mai Forfatter Skrevet 13. mai Jeg har fått mye mosjon ved å bære alle disse hjem fra butikken de siste 14 dagene. 0 Siter
slabbedask Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai 2 minutes ago, Worrisome_plenty said: Jeg har handlet brus for 3500 kroner jeg. 78 flasker. Jeg er hekta. Jesus, da er man virkelig på pepsi kjøret. 1 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 14. mai Forfatter Skrevet 14. mai Det ble ingen streik, men jeg slipper tunge bæreposer en god stund da.. 0 Siter
emilie321 Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Worrisome_plenty skrev (54 minutter siden): Det ble ingen streik, men jeg slipper tunge bæreposer en god stund da.. Hihihihihihi..... så bra. Er selv på pepsi max kjøret, dønn avhengig🤭 Deilig å ha et lager. Selv pleier jeg å hamstre når det er på tilbud, men ikke så mye som 78 flasker da. Nå har jeg bil, så da går det jo mye lettere. Kos deg med pepsi maxen du. 1 Siter
LGLG Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Worrisome_plenty skrev (5 timer siden): Det ble ingen streik, men jeg slipper tunge bæreposer en god stund da.. Takk, fikk meg en god latter på morgenen 1 Siter
Glitter Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Hehe uff, 78 flasker. 😅 Jaja, da har du det du trenger en stund. 😛 1 Siter
Lillemus Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Worrisome_plenty skrev (16 timer siden): Jeg har handlet brus for 3500 kroner jeg. 78 flasker. Jeg er hekta. emilie321 skrev (6 timer siden): Hihihihihihi..... så bra. Er selv på pepsi max kjøret, dønn avhengig🤭 Deilig å ha et lager. Selv pleier jeg å hamstre når det er på tilbud, men ikke så mye som 78 flasker da. Nå har jeg bil, så da går det jo mye lettere. Kos deg med pepsi maxen du. Dere som er så sykt avhengige av Pepsi max (eller andre svart-bruser), blir dere ikke vettskremte av at dere er så avhengige av vann med koffein og kunstige kjemikalier? Det kan umulig være bra for noen. 0 Siter
emilie321 Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Lillemus skrev (6 minutter siden): Dere som er så sykt avhengige av Pepsi max (eller andre svart-bruser), blir dere ikke vettskremte av at dere er så avhengige av vann med koffein og kunstige kjemikalier? Det kan umulig være bra for noen. Jo, tenker endel på det, har derfor kuttet merkbart ned på forbruket. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Worrisome_plenty skrev (8 timer siden): Det ble ingen streik, men jeg slipper tunge bæreposer en god stund da.. Hehe, er avhengig jeg og og elsker det men jeg regna litt på det. 9stykk 8 pakker du har kjøpt eller? Er jo ikke så sykt det, pleier alltid å hamstre på tilbud på meny og obsen når de har tilbud. Kiwi og rema har jo og tilbud i blant. Anonymkode: ed515...4e3 1 Siter
Gjest Sakura Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai (endret) Jeg og ble lette ingen streik😁vi som har Pepsi max avhengighet tenk det styre. Helt uaktuelt drikke Pepsi med sukker vis det var det eneste jeg fikk takk i dag. Endret 14. mai av Sakura 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Jeg drikker mye Pepsi max redd for inneholde i brusen nei er mer skadeligere å røyke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.