Worrisome_plenty Skrevet 13. mai Skrevet 13. mai Ja, den har kommet. Det var ikke noen overraskelse heller. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Fikk dere mer penger? skulle ikke uføren øke? Anonymkode: ad665...b3b 0 Siter
Fru2020 Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fikk dere mer penger? skulle ikke uføren øke? Anonymkode: ad665...b3b Ikke før i juni. Da får du etterbetaling for mai. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Fru2020 skrev (27 minutter siden): Ikke før i juni. Da får du etterbetaling for mai. Ok. Det øker nok litt mer en tusenlapp i måneden. Anonymkode: ad665...b3b 0 Siter
Fru2020 Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok. Det øker nok litt mer en tusenlapp i måneden. Anonymkode: ad665...b3b Det håper jeg på også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.