Maria654322 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hei. Har den siste uken hatt veldig vondt med stikkende smerte på høyre side av eggstokken. Trodde det var en cyste så bestilte time hos gyn. Fikk beskjed i dag på ultralyd at det var en muskelknute den var ikke der på bilder fra jeg var hos gyn i 2024. Hun sa jeg hadde eggløsning å noen ganger kan smertene være intense pga det eller hormonell forstyrrelse at jeg nå skal se an smertene etter eggløsning og evt mensen som kommer etter. Men muskelknute lå i midten ved den glatte kjedeveggeb så burde ikke ha noe å si for smertene jeg har på høyre side av livmor men mest sannsynlig at smertene er pga hormonell forstyrrelse fordi måneden før fikk jeg plutselig mensen 2 uker for tidlig. (Ikke gravid osv) kan jeg trene som vanlig med tunge løft osv nå eller hva gjør man? Hun sa ja men jeg blir usikker på om det gjør at den vokser seg større. Har mye vondt men det lindres ved hjelp av Paracet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.