Gå til innhold

Irriterende behandler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang hatt en behandler du syntes var irriterende? Hvordan taklet du det? 

Anonymkode: 642e5...bd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du noen gang hatt en behandler du syntes var irriterende? Hvordan taklet du det? 

Anonymkode: 642e5...bd4

Nei, det har jeg ikke. Men i en time vi hadde,  jeg var alvorlig deprimert, svarte jeg tilbake da hun stilte meg spørsmål. Det er ikke likt meg, så hun må ha truffet noen knapper hos meg.

Anonymkode: 13a3d...5a9

Ikkeanonymnok
Skrevet

Ja det har jeg. Fortalte til legen min at jeg vurderte å slå behandler i psykiatrien med et møbel. Jeg slapp heldigvis å møte den personen igjen.

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (12 minutter siden):

Ja det har jeg. Fortalte til legen min at jeg vurderte å slå behandler i psykiatrien med et møbel. Jeg slapp heldigvis å møte den personen igjen.

Hva var det som irriterte deg slik? Dere hadde dårlig kjemi?

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva var det som irriterte deg slik? Dere hadde dårlig kjemi?

Ekstremt dårlig kjemi over en lengre periode.

Worrisome_plenty
Skrevet

Det var en fyr jeg ikke orka trynet på. Vet ikke hva det var, bare at jeg instinktivt mislikte han. Dette var i en gruppesetting og han ledet gruppen.

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (9 minutter siden):

Ekstremt dårlig kjemi over en lengre periode.

Dps? Du kunne spurt om bytte?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk privat hos traumepsykolog, svindyrt, over 2000 kroner per time. Jeg er konstant overaktivert og ekstremt påskrudd og hun spurte hele tiden "er du med? er du med?". Jeg fikk lyst til å rope "det finnes ingen i verden som er mer med enn meg!". Andre timen kom hun mye forsent fordi bussen var forsinket og timen ble bare rot fordi hun ikke hadde med seg pc, penn og papir og klokke. Jeg takket for timen, gikk ut og avbestilte timene jeg hadde booket. 

Har funnet en ny som er kjempedyktig.  

Anonymkode: 18577...83d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg gikk privat hos traumepsykolog, svindyrt, over 2000 kroner per time. Jeg er konstant overaktivert og ekstremt påskrudd og hun spurte hele tiden "er du med? er du med?". Jeg fikk lyst til å rope "det finnes ingen i verden som er mer med enn meg!". Andre timen kom hun mye forsent fordi bussen var forsinket og timen ble bare rot fordi hun ikke hadde med seg pc, penn og papir og klokke. Jeg takket for timen, gikk ut og avbestilte timene jeg hadde booket. 

Har funnet en ny som er kjempedyktig.  

Anonymkode: 18577...83d

Huff! Hadde gjort det samme!

Ikkeanonymnok
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dps? Du kunne spurt om bytte?

Dps ja. Det kunne jeg selvfølgelig gjort men det var ikke et valg i mitt hode.

AnonymBruker
Skrevet
Ikkeanonymnok skrev (25 minutter siden):

Dps ja. Det kunne jeg selvfølgelig gjort men det var ikke et valg i mitt hode.

Jeg har vært heldig med alle mine 3 behandlere. Må være vondt når det ikke klaffer.

Skrevet

Jeg hadde en behandler som så på klokken hele tiden. Ble utrolig stresset av det. Hadde heldigvis ikke den behandleren så veldig lenge.

Skrevet
Fionys skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde en behandler som så på klokken hele tiden. Ble utrolig stresset av det. Hadde heldigvis ikke den behandleren så veldig lenge.

Har jeg opplevd og, irriterende det ja som de vil tiden skal gå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...