AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Har du noen gang hatt en behandler du syntes var irriterende? Hvordan taklet du det? Anonymkode: 642e5...bd4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du noen gang hatt en behandler du syntes var irriterende? Hvordan taklet du det? Anonymkode: 642e5...bd4 Nei, det har jeg ikke. Men i en time vi hadde, jeg var alvorlig deprimert, svarte jeg tilbake da hun stilte meg spørsmål. Det er ikke likt meg, så hun må ha truffet noen knapper hos meg. Anonymkode: 13a3d...5a9 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ja det har jeg. Fortalte til legen min at jeg vurderte å slå behandler i psykiatrien med et møbel. Jeg slapp heldigvis å møte den personen igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ikkeanonymnok skrev (12 minutter siden): Ja det har jeg. Fortalte til legen min at jeg vurderte å slå behandler i psykiatrien med et møbel. Jeg slapp heldigvis å møte den personen igjen. Hva var det som irriterte deg slik? Dere hadde dårlig kjemi? Anonymkode: 13a3d...5a9 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva var det som irriterte deg slik? Dere hadde dårlig kjemi? Anonymkode: 13a3d...5a9 Ekstremt dårlig kjemi over en lengre periode. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Det var en fyr jeg ikke orka trynet på. Vet ikke hva det var, bare at jeg instinktivt mislikte han. Dette var i en gruppesetting og han ledet gruppen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ikkeanonymnok skrev (9 minutter siden): Ekstremt dårlig kjemi over en lengre periode. Dps? Du kunne spurt om bytte? Anonymkode: 13a3d...5a9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg gikk privat hos traumepsykolog, svindyrt, over 2000 kroner per time. Jeg er konstant overaktivert og ekstremt påskrudd og hun spurte hele tiden "er du med? er du med?". Jeg fikk lyst til å rope "det finnes ingen i verden som er mer med enn meg!". Andre timen kom hun mye forsent fordi bussen var forsinket og timen ble bare rot fordi hun ikke hadde med seg pc, penn og papir og klokke. Jeg takket for timen, gikk ut og avbestilte timene jeg hadde booket. Har funnet en ny som er kjempedyktig. Anonymkode: 18577...83d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg gikk privat hos traumepsykolog, svindyrt, over 2000 kroner per time. Jeg er konstant overaktivert og ekstremt påskrudd og hun spurte hele tiden "er du med? er du med?". Jeg fikk lyst til å rope "det finnes ingen i verden som er mer med enn meg!". Andre timen kom hun mye forsent fordi bussen var forsinket og timen ble bare rot fordi hun ikke hadde med seg pc, penn og papir og klokke. Jeg takket for timen, gikk ut og avbestilte timene jeg hadde booket. Har funnet en ny som er kjempedyktig. Anonymkode: 18577...83d Huff! Hadde gjort det samme! Anonymkode: 13a3d...5a9 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dps? Du kunne spurt om bytte? Anonymkode: 13a3d...5a9 Dps ja. Det kunne jeg selvfølgelig gjort men det var ikke et valg i mitt hode. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ikkeanonymnok skrev (25 minutter siden): Dps ja. Det kunne jeg selvfølgelig gjort men det var ikke et valg i mitt hode. Jeg har vært heldig med alle mine 3 behandlere. Må være vondt når det ikke klaffer. Anonymkode: 13a3d...5a9 0 Siter
Fionys Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden Jeg hadde en behandler som så på klokken hele tiden. Ble utrolig stresset av det. Hadde heldigvis ikke den behandleren så veldig lenge. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden Fionys skrev (4 minutter siden): Jeg hadde en behandler som så på klokken hele tiden. Ble utrolig stresset av det. Hadde heldigvis ikke den behandleren så veldig lenge. Har jeg opplevd og, irriterende det ja som de vil tiden skal gå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.