Drømmeautomat Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Det er en del som blir seksuelt tiltrukket av samme kjønn, og som har sex med folk av samme kjønn, men som bare blir forelsket i folk av motsatt kjønn. Men da vil jeg si man er bifil, ikke heterofil. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai (endret) Vis du liker samme kjønn og det andre kjønn da er du vel mer bifil en heterofil. Men jeg skal ikke påstå. Endret 14. mai av Sakura 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 14. mai Skrevet 14. mai Sakura skrev (11 minutter siden): Jeg tenker bifil ikke heterofil. 0 Siter
Grendel Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Jeg er ganske liberal der. Det er ganske mange kvinner som definerer seg som heterofile, men som prøver sex med samme kjønn. Jeg må jo tro å håpe at de føler bittelitt tiltrekning når de velger å ha sex, men at de i all hovedsak foretrekker menn. Jeg tenker at som alle definisjoner så må man ha litt slingringsmonn. Hvis man er helt overveiende mest tiltrukket av motsatt kjønn er det lov å kalle seg heterofil. Jeg synes merkelappen bifil gir mest mening i praksis hvis man er åpen for forhold med begge kjønn og tenner tilnærmet like mye på begge kjønn. På samme måte mener jeg det er ryddig å kalle seg homo hvis man helt klart foretrekker samme kjønn. Mange homofile har noe erfaring med motsatt kjønn, og jeg vil tro de er bittelitt tent for å ha sex. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai 15 hours ago, AnonymBruker said: Uten å bli forelsket? Anonymkode: c6874...443 Nei, da er man homo eller bi. Anonymkode: d8070...d70 0 Siter
Babette Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Ja, det tror jeg er mulig hvis man er åpen for det. Å forelske seg blir noe annerledes. Hvis man forelsker seg i begge kjønn, er man sannsynligvis bifil. Men: Noen forteller også at de faller for mennesket, ikke kjønn. En kan møte en helt spesiell person som man både tiltrekkes av og forelsker seg i, uavhengig av hvilken fil man ellers kjører i. 0 Siter
adhoc Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai (endret) https://en.wikipedia.org/wiki/Kinsey_scale Jeg synes det er litt voldsomt å kreve at man skal definere seg som bifil om man én gang i løpet av et langt liv har følt seg tiltrukket av en av samme kjønn Endret 15. mai av adhoc 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.