Gå til innhold

Lyn inni kroppen - Hva er det?

Anbefalte innlegg

Glitter
Skrevet

Siste to-tre dagene har jeg fått slike anfall med lyn eller sterk energi og svimmelhet i kroppen. Sånn "pang, pang, pang, pang". Samtidig blir jeg veldig svimmel. Også generer dette angst for det kjennes ut som at jeg skal falle om. 

Jeg lurer på om det er energier fra universet. At universet prøver å skade meg. 

Eller er det bare psykisk? Eller er det faktisk noe fysisk galt med meg? Tok EKG for en uke siden som var helt i orden. 

Får en del angst av dette. 

Noen som kjenner seg igjen eller skjønner @nachnoo eller andre kunnskapsrike folk her på forumet hva det kan være? 

Det kommer både sittende, liggende og stående. Pulsen er ikke økt under anfallene. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Glitter skrev (20 minutter siden):

Akkurat det kan du nok se helt bort fra. Du er ikke så interessant eller enestående for universet eller noen guddom eller andre overnaturlige krefter, at nettopp du er utvalgt for å bli skadet. 

Om det er fysisk eller psykisk vil jeg (som ikke er fagperson) ikke anta noe om. 

nachnoo
Skrevet

Har du redusert på noen medisiner i det siste?

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (9 timer siden):

Siste to-tre dagene har jeg fått slike anfall med lyn eller sterk energi og svimmelhet i kroppen. Sånn "pang, pang, pang, pang". Samtidig blir jeg veldig svimmel. Også generer dette angst for det kjennes ut som at jeg skal falle om. 

Eller er det bare psykisk? Eller er det faktisk noe fysisk galt med meg? Tok EKG for en uke siden som var helt i orden. 

Noen som kjenner seg igjen eller skjønner @nachnoo eller andre kunnskapsrike folk her på forumet hva det kan være? 

Det kommer både sittende, liggende og stående. Pulsen er ikke økt under anfallene. 

Det kan være noe fysisk, snakk med lege. 

Glitter
Skrevet
laban skrev (10 timer siden):

Akkurat det kan du nok se helt bort fra. Du er ikke så interessant eller enestående for universet eller noen guddom eller andre overnaturlige krefter, at nettopp du er utvalgt for å bli skadet. 

Om det er fysisk eller psykisk vil jeg (som ikke er fagperson) ikke anta noe om. 

Jeg er utpekt av universet. Ikke som den eneste i verden, men utpekt er jeg. 

nachnoo skrev (10 timer siden):

Har du redusert på noen medisiner i det siste?

Nei har ikke det. 

stjernestøv skrev (1 time siden):

Det kan være noe fysisk, snakk med lege. 

Får snakke med han i dag. Er bare redd jeg ikke blir tatt på alvor for de tok EKG for en uke siden pga jeg følte meg dårlig. Men hadde ikke disse støtende og følelsen av å falle om. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

år snakke med han i dag. Er bare redd jeg ikke blir tatt på alvor for de tok EKG for en uke siden pga jeg følte meg dårlig. Men hadde ikke disse støtende og følelsen av å falle om. 

Bare forklar det som det er så vet sikkert legen hva de må undersøke.

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Bare forklar det som det er så vet sikkert legen hva de må undersøke.

Ja..

Glitter
Skrevet (endret)

@nachnoo kan betablokker hjelpe mot slike symptomer? Har en del sånn hjertet som hopper over slag i løpet av en dag. 

Endret av Glitter
Glitter
Skrevet

Snakket med behandler nå. Han vil ta ny EKG og slikt, men han sa det KAN være taktile hallusinasjoner. Jeg har jo en del stemmer og da kan man også få slike hallusinasjoner. 

Ikke vet jeg. Jeg opplever jo at det er energier som borrer seg inn i kroppen min. Men stemmene er litt mindre intense enn hva de var. Dvs får litt mer pauser fra stemmene. Men de er fortsatt like sterke og strenge som før. 

stjernestøv
Skrevet (endret)
Glitter skrev (36 minutter siden):

Jeg opplever jo at det er energier som borrer seg inn i kroppen min

Det har jeg opplevd mye av, de jobbet med hele kroppen min og kunne kjenne ting over alt. Noe bårret seg inn nederst i ryggen min og det var som en bårr som gikk rundt og rundt, det kjentes fysisk. Men det var det ikke sa healeren som hjalp meg men noen jobbet i hvert fall med energien min da eller astrallegemet, har lurt på hvilke energier det var. Og nå og når jeg legger meg begynner det, skulle jo tro man ble bedre om det er høyere inteligens. Og jeg har hatt lyn i hodet bokstavelig talt, kjente det og så lyset. Er det noe sånt du opplever?

Endret av stjernestøv
Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (11 minutter siden):

Det har jeg opplevd mye av, de jobbet med hele kroppen min og kunne kjenne ting over alt. Noe bårret seg inn nederst i ryggen min og det var som en bårr som gikk rundt og rundt, det kjentes fysisk. Men det var det ikke sa healeren som hjalp meg men noen jobbet i hvert fall med energien min da eller astrallegemet, har lurt på hvilke energier det var. Og nå og når jeg legger meg begynner det, skulle jo tro man ble bedre om det er høyere inteligens. Og jeg har hatt lyn i hodet bokstavelig talt, kjente det og så lyset. Er det noe sånt du opplever?

Ser ikke noe lys, men det er som lyn som borrer seg i kroppen og sprer seg ut i kroppen. Da blir jeg svak og føler jeg skal falle om. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Ser ikke noe lys, men det er som lyn som borrer seg i kroppen og sprer seg ut i kroppen. Da blir jeg svak og føler jeg skal falle om. 

Ok. Jeg kjente lynet i hodet, ble også veldig svak til tider i kroppen og var redd for å falle. Har kjent nåler i hodet også, det var nok energi. 

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (10 minutter siden):

Kanskje det er gode energier som vil hjelpe deg? 

Glitter
Skrevet
stjernestøv skrev (13 minutter siden):

Kanskje det er gode energier som vil hjelpe deg? 

Nei det tror jeg ikke. De medfører bare ubehag og angst. 

Glitter
Skrevet

Følte meg fylt opp av dårlige energier da jeg var på kjøpesenter i dag. Var såvidt jeg orket å prøve klærne og betale. Jeg var så tung i kroppen og følte stemmen var svak, og jeg følte meg svimmel. Fikk angst av det. Nå har jeg sovet litt og det går litt bedre, men det kommer nok tilbake. 

Jeg noterer opp klokkeslett for hvert anfall og hvordan jeg føler meg i etterkant for å prøve å kartlegge. 

Hva tror du @nachnoo ? Min behandler mistenker som sagt taktile hallusinasjoner, men det tror ikke jeg det er. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (På 14.5.2026 den 20.05):

Enten bivirkninger eller seponering av meds eller symptomer på diagnosen din.

Anonymkode: 9e998...565

Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Enten bivirkninger eller seponering av meds eller symptomer på diagnosen din.

Har ikke startet eller sluttet på noen medisiner i det siste. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (2 minutter siden):

Har ikke startet eller sluttet på noen medisiner i det siste. 

da er det symptomer på sykdommen din

Glitter
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

da er det symptomer på sykdommen din

Føles ikke sånn, men.. 

AnonymBruker
Skrevet
Glitter skrev (1 minutt siden):

Føles ikke sånn, men.. 

følelser er sjeldent noe å stole på

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...