Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Siste to-tre dagene har jeg fått slike anfall med lyn eller sterk energi og svimmelhet i kroppen. Sånn "pang, pang, pang, pang". Samtidig blir jeg veldig svimmel. Også generer dette angst for det kjennes ut som at jeg skal falle om. Jeg lurer på om det er energier fra universet. At universet prøver å skade meg. Eller er det bare psykisk? Eller er det faktisk noe fysisk galt med meg? Tok EKG for en uke siden som var helt i orden. Får en del angst av dette. Noen som kjenner seg igjen eller skjønner @nachnoo eller andre kunnskapsrike folk her på forumet hva det kan være? Det kommer både sittende, liggende og stående. Pulsen er ikke økt under anfallene. 0 Siter
laban Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Glitter skrev (20 minutter siden): Jeg lurer på om det er energier fra universet. At universet prøver å skade meg. Akkurat det kan du nok se helt bort fra. Du er ikke så interessant eller enestående for universet eller noen guddom eller andre overnaturlige krefter, at nettopp du er utvalgt for å bli skadet. Om det er fysisk eller psykisk vil jeg (som ikke er fagperson) ikke anta noe om. 0 Siter
nachnoo Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Har du redusert på noen medisiner i det siste? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.