AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Jeg vil gjerne være transparent, samtidig er jeg redd for å vekke negative følelser i terapeuten. Anonymkode: fcf81...085 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Fokuset ditt bør være på deg selv, ikke på terapeuten. Han/hun er voksen og erfaren og kan ta vare på seg selv. Det høres nesten ut som en unnvikelsesstrategi, hvor du kan unngå og gå i dybden på dine egne utfordringer hvis du heller fokuserer på terapeuten. Anonymkode: f169f...af3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fokuset ditt bør være på deg selv, ikke på terapeuten. Han/hun er voksen og erfaren og kan ta vare på seg selv. Det høres nesten ut som en unnvikelsesstrategi, hvor du kan unngå og gå i dybden på dine egne utfordringer hvis du heller fokuserer på terapeuten. Anonymkode: f169f...af3 Ja! Kanskje det er det som skjer? Jeg har unnvikende pf! Anonymkode: fcf81...085 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Jeg har hele tiden tenkt at det er utrygghet i relasjon til behandler som gjør at jeg unnviker. Mulig det er slik du beskriver istedenfor. Anonymkode: fcf81...085 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai prøv å ha fokus på deg selv og ikke behandler. Anonymkode: 7b6f7...182 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil gjerne være transparent, samtidig er jeg redd for å vekke negative følelser i terapeuten. Anonymkode: fcf81...085 Det er jo bare dumt, tror ikke du vekker negative følelser i terapeuten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): prøv å ha fokus på deg selv og ikke behandler. Anonymkode: 7b6f7...182 Prøver så hardt jeg kan! Har ikke snakket om meg selv hele livet, det er så krevende. Anonymkode: fcf81...085 0 Siter
nachnoo Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Motstand merkes tydelig. Det er ikke irriterende, men heller utfordrende. De fleste behandlere liker utfordriinger. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai nachnoo skrev (13 minutter siden): Motstand merkes tydelig. Det er ikke irriterende, men heller utfordrende. De fleste behandlere liker utfordriinger. Ok, bra😅😁 Anonymkode: fcf81...085 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.