AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Det føles litt "luksus" ut å få så konsentrert oppmerksomhet. Det er vel ingen som er? Anonymkode: 7664a...71b 0 Siter
frosken Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det føles litt "luksus" ut å få så konsentrert oppmerksomhet. Det er vel ingen som er? Anonymkode: 7664a...71b Skjønner ikke helt hva du spør om når du sier "Det er vel ingen som er?" 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai frosken skrev (3 minutter siden): Skjønner ikke helt hva du spør om når du sier "Det er vel ingen som er?" Det var veldig dårlig forklart av meg! Jeg mente at alle føler nok det samme som meg; at det er sjelden å føle seg så sett og møtt som i terapien? Anonymkode: 7664a...71b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var veldig dårlig forklart av meg! Jeg mente at alle føler nok det samme som meg; at det er sjelden å føle seg så sett og møtt som i terapien? Anonymkode: 7664a...71b Har du ikke venner? Anonymkode: cc66c...5c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Er ikke det en fantastisk følelse, da? Nyt det! Anonymkode: c3a68...309 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du ikke venner? Anonymkode: cc66c...5c9 Jo, flere venner. Men jeg kan ikke brette meg ut for dem slik jeg kan i terapi. Anonymkode: 7664a...71b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo, flere venner. Men jeg kan ikke brette meg ut for dem slik jeg kan i terapi. Anonymkode: 7664a...71b Er du ikke ærlig med noen av dem da? Anonymkode: cc66c...5c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du ikke ærlig med noen av dem da? Anonymkode: cc66c...5c9 Jeg kan si at jeg har det vondt og litt om tankekjøret. Jeg vil ikke "bruke dem opp" og er redd for at de skal synes at jeg er mye. Anonymkode: 7664a...71b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan si at jeg har det vondt og litt om tankekjøret. Jeg vil ikke "bruke dem opp" og er redd for at de skal synes at jeg er mye. Anonymkode: 7664a...71b Vennskap går jo begge veier, en dag trenger du dem og den neste trenger de deg. Er ikek rart du blir euforisk av å gå i terapi om du aldri åpner helt opp for venner. Anonymkode: cc66c...5c9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vennskap går jo begge veier, en dag trenger du dem og den neste trenger de deg. Er ikek rart du blir euforisk av å gå i terapi om du aldri åpner helt opp for venner. Anonymkode: cc66c...5c9 Det har du helt rett i! Jeg er en veldig lukket og privat person. Ønsker å være mer åpen med de nær meg og som jeg ser at andre er. Terapi har åpnet en helt ny verden for meg som jeg ikke visste at fantes. Anonymkode: 7664a...71b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Er ikke det en fantastisk følelse, da? Nyt det! Anonymkode: c3a68...309 En dyr følelse😅🤑 Anonymkode: 7664a...71b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.