stjernestøv Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai Er dette AI sanger eller? De er jo så motiverende. 0 Siter
Ekstra Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai stjernestøv skrev (51 minutter siden): Er dette AI sanger eller? De er jo så motiverende. Vet ikke, synes det høres ut som Eurovision-sanger. Nokså generiske. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai Ekstra skrev (14 minutter siden): Vet ikke, synes det høres ut som Eurovision-sanger. Nokså generiske. Å, syns de var så motiverende. Dette føler meg som. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 15. mai Forfatter Skrevet 15. mai Det er nok AI, sønnen skrev det men jeg elsker de sangene ❤️ 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai stjernestøv skrev (1 time siden): Det er nok AI, sønnen skrev det men jeg elsker de sangene ❤️ Ja, det høres ut som AI🙂 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai (endret) stjernestøv skrev (1 time siden): Å så rart, mitt kraftdyr er jo ulv. Så fin sang😢 Endret 15. mai av Sakura 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Sakura skrev (12 minutter siden): Så fin sang😢 Denne sangen er ny, artisten hetter Odin's Echo. 0 Siter
Vhanja Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai (endret) Hvis du ønsker en ikke-AI sang som handler "rise like a phoenix" så er jo denne nydelig: Endret 15. mai av Vhanja 0 Siter
Glitter Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai stjernestøv skrev (10 timer siden): Å så rart, mitt kraftdyr er jo ulv. Måtte finne ut hva mitt kraftdyr er. Det var hund som passet best. 😛 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Glitter skrev (4 minutter siden): Måtte finne ut hva mitt kraftdyr er. Det var hund som passet best. 😛 Her er det katten som passer best🙂den sangen er så fin og trist😢 0 Siter
Glitter Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Sakura skrev (3 minutter siden): Her er det katten som passer best🙂den sangen er så fin og trist😢 Aldri hørt den før jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai Forfatter Skrevet 16. mai Glitter skrev (2 timer siden): Måtte finne ut hva mitt kraftdyr er. Det var hund som passet best. 😛 Hvordan fant du ut det? Jeg fikk mitt på en trommereise. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai Forfatter Skrevet 16. mai Vhanja skrev (11 timer siden): Hvis du ønsker en ikke-AI sang som handler "rise like a phoenix" så er jo denne nydelig: Ja det er den. 0 Siter
Glitter Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai stjernestøv skrev (6 minutter siden): Hvordan fant du ut det? Jeg fikk mitt på en trommereise. Jeg beskrev meg selv med et par ord til ChatGPT. Så tar det jo med en klype salt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai Forfatter Skrevet 16. mai Glitter skrev (3 minutter siden): Jeg beskrev meg selv med et par ord til ChatGPT. Så tar det jo med en klype salt. Ok, men jeg fikk opp ulv det og Enten ulv eller bjørn. 0 Siter
Glitter Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai stjernestøv skrev (4 minutter siden): Ok, men jeg fikk opp ulv det og Enten ulv eller bjørn. Okei. Jeg beskrev meg som lojal blant annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.