AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Du som er alene da, uten familie og venner. Anonymkode: 726ed...e4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Nope, koser meg jeg en står jo fritt til å dra å se på alt av tog slikt om man vil det. Anonymkode: 5e632...105 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Jeg har venner og familie, men vil svare likevel. Jeg kjenner en slags sorg ved alle høytider. Vet ikke hvorfor. Anonymkode: 467fc...434 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Det er en helt vanlig dag. Anonymkode: 0d446...2aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en helt vanlig dag. Anonymkode: 0d446...2aa Ikke heeeelt da😉 Anonymkode: 467fc...434 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Jeg føler meg ikke ensom på verken 17.mai eller julaften. Og hadde jeg gjort det, så hadde jeg jobbet aktivt for å ikke føle det slik neste år. Anonymkode: 45d7f...f19 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai 38 minutes ago, AnonymBruker said: Ikke heeeelt da😉 Anonymkode: 467fc...434 For meg er det en helt vanlig dag. Anonymkode: 0d446...2aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For meg er det en helt vanlig dag. Anonymkode: 0d446...2aa Det er en spesiell dag, men du velger å ikke gjøre noe utav den. Anonymkode: 467fc...434 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai 37 minutes ago, AnonymBruker said: Det er en spesiell dag, men du velger å ikke gjøre noe utav den. Anonymkode: 467fc...434 For meg er den ikke spesiell. Anonymkode: 0d446...2aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai AnonymBruker skrev (31 minutter siden): For meg er den ikke spesiell. Anonymkode: 0d446...2aa Feiret du ikke dagen som barn og ungdom heller? Anonymkode: 467fc...434 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai (endret) Nei, ikke på 17. mai🇳🇴har kjent litt på ensomhet min første julaften alene. Det gikk fint såg på "tre nøtter til Askepott" julemusikk på radioen. Endret 16. mai av Sakura 0 Siter
Glitter Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Jeg liker dagen. Skal være med mamma og stefar og spise en softis. Kanskje jeg ser på borgertoget. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai 7 hours ago, AnonymBruker said: Feiret du ikke dagen som barn og ungdom heller? Anonymkode: 467fc...434 Som barn. Men lenge siden jeg feiret nu. Anonymkode: 0d446...2aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Ja, på en måte. Det å ikke ha noen å feire med, men en dag det er lettere å bare la gå allikevel. Anonymkode: 374eb...8a7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.