Gå til innhold

Er 17. Mai en dag du kjenner deg ensom på lik linje som på julaften?


Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som er alene da, uten familie og venner. 

Anonymkode: 726ed...e4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nope, koser meg jeg :) en står jo fritt til å dra å se på alt av tog slikt om man vil det.

Anonymkode: 5e632...105

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har venner og familie, men vil svare likevel. Jeg kjenner en slags sorg ved alle høytider. Vet ikke hvorfor.

Anonymkode: 467fc...434

AnonymBruker
Skrevet

Det er en helt vanlig dag.

Anonymkode: 0d446...2aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er en helt vanlig dag.

Anonymkode: 0d446...2aa

Ikke heeeelt da😉

Anonymkode: 467fc...434

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg ikke ensom på verken 17.mai eller julaften. Og hadde jeg gjort det, så hadde jeg jobbet aktivt for å ikke føle det slik neste år.

Anonymkode: 45d7f...f19

AnonymBruker
Skrevet
38 minutes ago, AnonymBruker said:

Ikke heeeelt da😉

Anonymkode: 467fc...434

For meg er det en helt vanlig dag.

Anonymkode: 0d446...2aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For meg er det en helt vanlig dag.

Anonymkode: 0d446...2aa

Det er en spesiell dag, men du velger å ikke gjøre noe utav den.

Anonymkode: 467fc...434

AnonymBruker
Skrevet
37 minutes ago, AnonymBruker said:

Det er en spesiell dag, men du velger å ikke gjøre noe utav den.

Anonymkode: 467fc...434

For meg er den ikke spesiell.

Anonymkode: 0d446...2aa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

For meg er den ikke spesiell.

Anonymkode: 0d446...2aa

Feiret du ikke dagen som barn og ungdom heller?

Anonymkode: 467fc...434

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Nei, ikke på 17. mai🇳🇴har kjent litt på ensomhet min første julaften alene. Det gikk fint såg på "tre nøtter til Askepott" julemusikk på radioen. 

Endret av Sakura
Glitter
Skrevet

Jeg liker dagen. Skal være med mamma og stefar og spise en softis. Kanskje jeg ser på borgertoget. 

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Feiret du ikke dagen som barn og ungdom heller?

Anonymkode: 467fc...434

Som barn. Men lenge siden jeg feiret nu.

Anonymkode: 0d446...2aa

AnonymBruker
Skrevet

Ja, på en måte. Det å ikke ha noen å feire med, men en dag det er lettere å bare la gå allikevel. 

Anonymkode: 374eb...8a7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...