AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Du som er alene da, uten familie og venner. Anonymkode: 726ed...e4d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nope, koser meg jeg en står jo fritt til å dra å se på alt av tog slikt om man vil det. Anonymkode: 5e632...105 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har venner og familie, men vil svare likevel. Jeg kjenner en slags sorg ved alle høytider. Vet ikke hvorfor. Anonymkode: 467fc...434 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 57 minutter siden Skrevet 57 minutter siden Det er en helt vanlig dag. Anonymkode: 0d446...2aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden Skrevet 54 minutter siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en helt vanlig dag. Anonymkode: 0d446...2aa Ikke heeeelt da😉 Anonymkode: 467fc...434 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden Skrevet 46 minutter siden Jeg føler meg ikke ensom på verken 17.mai eller julaften. Og hadde jeg gjort det, så hadde jeg jobbet aktivt for å ikke føle det slik neste år. Anonymkode: 45d7f...f19 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden Skrevet 15 minutter siden 38 minutes ago, AnonymBruker said: Ikke heeeelt da😉 Anonymkode: 467fc...434 For meg er det en helt vanlig dag. Anonymkode: 0d446...2aa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For meg er det en helt vanlig dag. Anonymkode: 0d446...2aa Det er en spesiell dag, men du velger å ikke gjøre noe utav den. Anonymkode: 467fc...434 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.