Glitter Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Når på døgnet føler du deg best? Jeg har det best på morgenen når det er stille og rolig og på kvelden når jeg har pusset tennene og lagt meg i sengen. Taster litt på tlf også setter jeg på lydbok. Midt i mellom de tidspunktene så kan jeg slite en del med angst, stemmer, energi fra universet og slikt. 1 Siter
emilie321 Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Jeg føler meg alltid bedre på ettermiddag/kveld, da kvikkner jeg vanligvis til. Er verre på formiddagen nå enn til vanlig, da jeg tror jeg får litt for mye abilify. Skal gjøre tiltak, men venter en uke. Skal ut å reise litt til uka og tør ikke gjøre noe forandring før jeg har kommet hjem. 0 Siter
Glitter Skrevet 16. mai Forfatter Skrevet 16. mai emilie321 skrev (33 minutter siden): Jeg føler meg alltid bedre på ettermiddag/kveld, da kvikkner jeg vanligvis til. Er verre på formiddagen nå enn til vanlig, da jeg tror jeg får litt for mye abilify. Skal gjøre tiltak, men venter en uke. Skal ut å reise litt til uka og tør ikke gjøre noe forandring før jeg har kommet hjem. Ja sikkert lurt å vente da. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Kl 08.45 fordi da går jeg til jobb. Og kanskje ved midnatt om jeg er oppe lenge. Anonymkode: 6ac92...183 1 Siter
Vendi Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Det kan variere veldig etter hvor jeg er på "stemningskalaen". 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai På natten, når resten av verden sover Anonymkode: 4783a...62d 1 Siter
Sjø Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai AnonymBruker skrev (54 minutter siden): På natten, når resten av verden sover Anonymkode: 4783a...62d Samme her. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Natten pleier å være fin selv om jeg helst vil sove da. 1 Siter
krøll9 Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Har tilbragt mest tid med en eller annen grad av depresjon de siste par åra, så får svare med det utgangspunktet. Ellers kommer det altså helt an på modus! Men vil ut fra det si jeg føler meg noe lettere til sinns på på kveld. Akkurat nå for tiden føler jeg meg bra hvert sekund jeg er på jobb, og kjenner på lett engstelse og et visst stressnivå utenom jobb - altså variasjon er ikke avhengig av tid på døgnet, men snarere hvor jeg er og hvor klart jeg har for meg hva jeg skal gjøre 😅 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.