Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Glitter
Skrevet

Når på døgnet føler du deg best? 

Jeg har det best på morgenen når det er stille og rolig og på kvelden når jeg har pusset tennene og lagt meg i sengen. Taster litt på tlf også setter jeg på lydbok. 

Midt i mellom de tidspunktene så kan jeg slite en del med angst, stemmer, energi fra universet og slikt. 

Videoannonse
Annonse
emilie321
Skrevet

Jeg føler meg alltid bedre på ettermiddag/kveld, da kvikkner jeg vanligvis til. Er verre på formiddagen nå enn til vanlig, da jeg tror jeg får litt for mye abilify. Skal gjøre tiltak, men venter en uke. Skal ut å reise litt til uka og tør ikke gjøre noe forandring før jeg har kommet hjem. 

Glitter
Skrevet
emilie321 skrev (33 minutter siden):

Jeg føler meg alltid bedre på ettermiddag/kveld, da kvikkner jeg vanligvis til. Er verre på formiddagen nå enn til vanlig, da jeg tror jeg får litt for mye abilify. Skal gjøre tiltak, men venter en uke. Skal ut å reise litt til uka og tør ikke gjøre noe forandring før jeg har kommet hjem. 

Ja sikkert lurt å vente da. 

AnonymBruker
Skrevet

Kl 08.45 fordi da går jeg til jobb. Og kanskje ved midnatt om jeg er oppe lenge.

Anonymkode: 6ac92...183

Skrevet

Det kan variere veldig etter hvor jeg er på "stemningskalaen". 

AnonymBruker
Skrevet

Kvelden definitivt 

Anonymkode: b42a2...b0e

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

nattmenneske 

Endret av Sakura
AnonymBruker
Skrevet

På natten, når resten av verden sover

Anonymkode: 4783a...62d

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

På natten, når resten av verden sover

Anonymkode: 4783a...62d

Samme her.

stjernestøv
Skrevet

Natten pleier å være fin selv om jeg helst vil sove da. 

krøll9
Skrevet

Har tilbragt mest tid med en eller annen grad av depresjon de siste par åra, så får svare med det utgangspunktet. Ellers kommer det altså helt an på modus! Men vil ut fra det si jeg føler meg noe lettere til sinns på på kveld. 

Akkurat nå for tiden føler jeg meg bra hvert sekund jeg er på jobb, og kjenner på lett engstelse og et visst stressnivå utenom jobb - altså variasjon er ikke avhengig av tid på døgnet, men snarere hvor jeg er og hvor klart jeg har for meg hva jeg skal gjøre 😅

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...