AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Jeg hadde en ringe venn. Ikke hørt fra på lenge. Forleden dag tenkte jeg at nå må jeg gjøre noe. Sendte en meld. Etter noen dager fikk jeg en tlf samtale. Vi snakket om situasjonen og løste det, men hva om jeg ikke tok kontakt. Hadde vedkommende aldri tatt kontakt selv? Hvorfor er det sånn? Hvorfor slipper noen mennesker så lett? Utrolig trist! Slipper dere mennesker lett ut av livet? Anonymkode: fbcea...acb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Ja, etterhvert som jeg har sett et mønster i at kun jeg tar kontakt, har jeg tatt det til etterretning, og regulert kontakten. De fleste har sklidd ut av livet, noen har tatt oftere kontakt og sagt at nå er det lenge siden de har hørt noe fra meg. De fleste har jeg nå bare kontakt med sporadisk. Jeg lånte litt fra det terapeutene sier om å "ikke jobbe hardere enn klientene", og tenker at jeg ikke er villig til å jobbe hardere enn familie, venner og bekjente for å holde kontakt, enn det de gjør. Anonymkode: 42f30...f23 0 Siter
stjernestøv Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Her tar flere kontakt med meg og hun ene venninna gir seg aldri å spørre om vi skal møtes, hun er standhaftig for jeg er ikke lett å møte. Har mest kontakt med henne på sms og det er fint, savner jo sms med min mor. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde en ringe venn. Ikke hørt fra på lenge. Forleden dag tenkte jeg at nå må jeg gjøre noe. Sendte en meld. Etter noen dager fikk jeg en tlf samtale. Vi snakket om situasjonen og løste det, men hva om jeg ikke tok kontakt. Hadde vedkommende aldri tatt kontakt selv? Hvorfor er det sånn? Hvorfor slipper noen mennesker så lett? Utrolig trist! Slipper dere mennesker lett ut av livet? Anonymkode: fbcea...acb Så fint du tok kontakt med din venn. Kanskje hadde din venn aldri hørt fra seg. Din venn har nok tenkt mye på deg men nølt med å ta kontakt mulig redd for din reaksjon. 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai (endret) Min søster høre jeg ofte kun fra i forbindelse med feiringer ikke så mye ellers. Endret 16. mai av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Sakura skrev (24 minutter siden): Så fint du tok kontakt med din venn. Kanskje hadde din venn aldri hørt fra seg. Din venn har nok tenkt mye på deg men nølt med å ta kontakt mulig redd for din reaksjon. Takk! Jeg er glad jeg gjorde det, men er redd for at som du sier kanskje vennen aldri hadde tatt kontakt. Det er det triste om det er sant. Men kommer vel ikke til å spørre om det. Vedkommende sa at hun var glad! Men vet ikke? Anonymkode: fbcea...acb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Sakura skrev (26 minutter siden): Min søster høre jeg ofte kun fra i forbindelse med feiringer ikke så mye ellers. Jeg skjønner! Så dere er ikke så nære. Synes du det er synd? Anonymkode: fbcea...acb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai nachnoo skrev (3 timer siden): It takes two to tango Enig i det også. Hadde ikke hun ringt meg hadde det jo dødt ut der. Anonymkode: fbcea...acb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.