Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en ringe venn. Ikke hørt fra på lenge. Forleden dag tenkte jeg at nå må jeg gjøre noe. Sendte en meld. Etter noen dager fikk jeg en tlf samtale. Vi snakket om situasjonen og løste det, men hva om jeg ikke tok kontakt. Hadde vedkommende aldri tatt kontakt selv? Hvorfor er det sånn? Hvorfor slipper noen mennesker så lett? Utrolig trist! Slipper dere mennesker lett ut av livet? 

Anonymkode: fbcea...acb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, etterhvert som jeg har sett et mønster i at kun jeg tar kontakt, har jeg tatt det til etterretning, og regulert kontakten. De fleste har sklidd ut av livet, noen har tatt oftere kontakt og sagt at nå er det lenge siden de har hørt noe fra meg. De fleste har jeg nå bare kontakt med sporadisk. Jeg lånte litt fra det terapeutene sier om å "ikke jobbe hardere enn klientene", og tenker at jeg ikke er villig til å jobbe hardere enn familie, venner og bekjente for å holde kontakt, enn det de gjør.

Anonymkode: 42f30...f23

stjernestøv
Skrevet

Her tar flere kontakt med meg og hun ene venninna gir seg aldri å spørre om vi skal møtes, hun er standhaftig for jeg er ikke lett å møte. Har mest kontakt med henne på sms og det er fint, savner jo sms med min mor. 

Gjest Sakura
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg hadde en ringe venn. Ikke hørt fra på lenge. Forleden dag tenkte jeg at nå må jeg gjøre noe. Sendte en meld. Etter noen dager fikk jeg en tlf samtale. Vi snakket om situasjonen og løste det, men hva om jeg ikke tok kontakt. Hadde vedkommende aldri tatt kontakt selv? Hvorfor er det sånn? Hvorfor slipper noen mennesker så lett? Utrolig trist! Slipper dere mennesker lett ut av livet? 

Anonymkode: fbcea...acb

Så fint du tok kontakt med din venn. Kanskje hadde din venn aldri hørt fra seg. Din venn har nok tenkt mye på deg men nølt med å ta kontakt mulig redd for din reaksjon. 

Gjest Sakura
Skrevet (endret)

Min søster høre jeg ofte kun fra i forbindelse med feiringer ikke så mye ellers.  

Endret av Sakura
AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (24 minutter siden):

Så fint du tok kontakt med din venn. Kanskje hadde din venn aldri hørt fra seg. Din venn har nok tenkt mye på deg men nølt med å ta kontakt mulig redd for din reaksjon. 

Takk! Jeg er glad jeg gjorde det, men er redd for at som du sier kanskje vennen aldri hadde tatt kontakt. Det er det triste om det er sant. Men kommer vel ikke til å spørre om det. Vedkommende sa at hun var glad! Men vet ikke? 

Anonymkode: fbcea...acb

AnonymBruker
Skrevet
Sakura skrev (26 minutter siden):

Min søster høre jeg ofte kun fra i forbindelse med feiringer ikke så mye ellers.  

Jeg skjønner! Så dere er ikke så nære. Synes du det er synd? 

Anonymkode: fbcea...acb

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (3 timer siden):

It takes two to tango

Enig i det også. Hadde ikke hun ringt meg hadde det jo dødt ut der. 

Anonymkode: fbcea...acb

AnonymBruker
Skrevet

Flere med tanker her? 

Anonymkode: fbcea...acb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...