AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden Skrevet 53 minutter siden Jeg har fått grått hår og er usikker på om jeg skal begynne å farge det eller la det være grått? Da må jeg farge med hjemmefarge siden har ikke råd til frisør. Hva gjør dere andre her med grått hår? Dumt med den etterveksten også. I tillegg er jeg redd for å skade håret med hårfarge og at det blir tørt og slitt og faller av. Anonymkode: cc25d...b3a 0 Siter
Lillemus Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har fått grått hår og er usikker på om jeg skal begynne å farge det eller la det være grått? Da må jeg farge med hjemmefarge siden har ikke råd til frisør. Hva gjør dere andre her med grått hår? Dumt med den etterveksten også. I tillegg er jeg redd for å skade håret med hårfarge og at det blir tørt og slitt og faller av. Anonymkode: cc25d...b3a Har definitivt begynt å bli grå og har ikke giddet styre med farging. Som du er inne på - ettervekst er grusomt stygt og det kommer fort! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.