AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Jeg har fått grått hår og er usikker på om jeg skal begynne å farge det eller la det være grått? Da må jeg farge med hjemmefarge siden har ikke råd til frisør. Hva gjør dere andre her med grått hår? Dumt med den etterveksten også. I tillegg er jeg redd for å skade håret med hårfarge og at det blir tørt og slitt og faller av. Anonymkode: cc25d...b3a 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har fått grått hår og er usikker på om jeg skal begynne å farge det eller la det være grått? Da må jeg farge med hjemmefarge siden har ikke råd til frisør. Hva gjør dere andre her med grått hår? Dumt med den etterveksten også. I tillegg er jeg redd for å skade håret med hårfarge og at det blir tørt og slitt og faller av. Anonymkode: cc25d...b3a Har definitivt begynt å bli grå og har ikke giddet styre med farging. Som du er inne på - ettervekst er grusomt stygt og det kommer fort! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Tenker at det får bare bli grått. Eventuelt at jeg striper det. Anonymkode: 7f004...f46 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai La det være, dte er skikkelig flott. Jeg har farget mitt grått jeg da, for jeg synes det er så kult Anonymkode: a80fa...936 0 Siter
Gjest Sakura Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai (endret) Gruer meg litt til den tiden med grått hår. Lives dans. Endret 16. mai av Sakura 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har fått grått hår og er usikker på om jeg skal begynne å farge det eller la det være grått? Da må jeg farge med hjemmefarge siden har ikke råd til frisør. Hva gjør dere andre her med grått hår? Dumt med den etterveksten også. I tillegg er jeg redd for å skade håret med hårfarge og at det blir tørt og slitt og faller av. Anonymkode: cc25d...b3a Jeg er straks 60 og striper fortsatt etterveksten lys. Etterveksten blir gråere og gråere og blir ekstra synlig når jeg setter håret i en hårtopp som jeg ofte går med på hjemmebane, da håret mitt er veldig langt og i veien. Da skvetter jeg litt når jeg går forbi speilet. Jeg kommer sikkert til å holde på med dette til jeg er 70, men jeg ser for meg hvordan jeg kommer til å se ut som gammel. Jeg er på god vei og jeg ser hvordan jeg blir. Jeg ser tydelig ei litt spinkel bestemor med grå hårtopp og lesebriller på nesa. ( siden jeg aldri skal ha kort hår ) . Hun sitter ikke i en jyngestol med strikketøyet, men heller med ei bok eller mobilen. Ellers likt. Endret 16. mai av Nicklusheletida . 1 Siter
Ekstra Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Jeg har brunt hår, har fått en god del grått, og farger ettervekst hos frisør hver sjette uke. Hadde jeg ikke hatt råd, hadde jeg gjort det selv. Er for forfengelig til å la være. 0 Siter
Glitter Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Min mor har latt det gro ut og det er mye finere enn å farge det synes jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai Nicklusheletida skrev (15 timer siden): Jeg er straks 60 og striper fortsatt etterveksten lys. Etterveksten blir gråere og gråere og blir ekstra synlig når jeg setter håret i en hårtopp som jeg ofte går med på hjemmebane, da håret mitt er veldig langt og i veien. Da skvetter jeg litt når jeg går forbi speilet. Langt grått og velstelt (og det er jeg 110% sikker på at ditt er!) hår er nydelig! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. mai Skrevet 17. mai Jeg hadde grått hår en periode men nå er det ikke grått og det er jo merkelig? 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 18. mai Skrevet 18. mai Lillemus skrev (På 17.5.2026 den 7.47): Langt grått og velstelt (og det er jeg 110% sikker på at ditt er!) hår er nydelig! Det er ikke helgrått enda. Jeg tror fort det kan gå 10 år til før alt er helt grått. Når alt håret er grått, skal det få være grått 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.